Helårsplads
Fra : Anneli

Dato : 20-07-03 23:01

Er der nogen, der kan anbefale en campingplads i nærheden af Middelfart,
evt. Bogense eller Fredericia. Campingvognen skal kunne stå der året
rundt, og skal kun bruges til enkelte overnatninger (også om vinteren)
og en weekend i ny og næ. Der behøver ikke være andre faciliteter end
strøm, vand, toilet og evt. bad. Det må meget gerne være rigtig billigt
:0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 21-07-03 13:31

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og en weekend i ny og næ. Der behøver ikke være andre faciliteter end
> strøm, vand, toilet og evt. bad. Det må meget gerne være rigtig billigt

Hej Aneli.

Der er en ved Middelfart men jeg har dog ikke overnattet der.

Hilsen, Steen.

Fra : Anneli

Dato : 21-07-03 22:36

"Steen Jakobsen" <s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f1bdd19$0$97212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Der er en ved Middelfart men jeg har dog ikke overnattet der.
>
> Hilsen, Steen.

Hej Steen!

Har du et link eller et telefonnummer?

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Hans Jørgen

Dato : 22-07-03 08:52

Anneli wrote:
> Hej Steen!
>
> Har du et link eller et telefonnummer?

Hej
Kunne det mon være en af disse to du leder efter?

http://dkc.baseshop.dk/default.aspx?pageID=275&lang=da

http://www.hindsgavl-camping.dk/

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk

Fra : Anneli

Dato : 22-07-03 22:57

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne det mon være en af disse to du leder efter?

Desværre har ingen af dem vinteråbent, så andre bud er stadig velkomne
:0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 22-07-03 14:09

> [...]
> og en weekend i ny og næ. Der behøver ikke være andre faciliteter end
> strøm, vand, toilet og evt. bad. Det må meget gerne være rigtig billigt

Hej Annelli.

Jeg prøver lige igen.
Jeg kan se at den plads ved Middelfart jeg tænkte på ikke længere har
vinteråbent.
Jeg har fundet en plads tæt på Fredericia der hedder Mørkholt Camping
www.morkholt.dk og ved Bogense Kyst Camping Bogense www.kystcamping.dk .
Begge er vinteråbne men jeg ved ikke noget om priser.
Pladserne har jeg fundet i DK Camping´s katalog som du kan få gratis hos en
campingforhandler. De har også en hjemmeside: www.dk-camp.dk.

Hilsen, Steen.

Fra : Anneli

Dato : 22-07-03 23:03

"Steen Jakobsen" <s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f1d3764$0$13199$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg har fundet en plads tæt på Fredericia der hedder Mørkholt Camping
> www.morkholt.dk og ved Bogense Kyst Camping Bogense
www.kystcamping.dk .

Mørkholt ser umiddelbart spændende ud, men jeg vil allehelst ha' en
plads på Fyn. Bogense har desværre ikke plads p.t.

> Pladserne har jeg fundet i DK Camping´s katalog som du kan få gratis
hos en
> campingforhandler.

Findes der andre oversigter med campingpladser? Eller indeholder
DK-camping samtlige pladser i DK?

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 24-07-03 16:08

> Findes der andre oversigter med campingpladser? Eller indeholder
> DK-camping samtlige pladser i DK?

DK-Camp er en sammenslutning af private campingpladser så deres katalog
indeholder kun DK-Camp pladser. Der er også DCU og Topcamp som jeg kender,
desuden back to nature.
Topcamp er luxus, back to nature er mere enkelt, priser følger faciliteter.
Der findes sikkert andre som ikke er med i noget men jeg kender ikke nogen.
Man kan købe en oversigt over campingpladser for svjh. 30 kr hos
campingforhandleren men jeg ved ikke om alle er med. Der er jo også
ADAC-bogen som kan købes hos FDM og boghandleren, koster et par hundrede
tror jeg.

Helsen, Steen.

Fra : sogs

Dato : 24-07-03 17:02

Anneli wrote:

> Findes der andre oversigter med campingpladser? Eller indeholder
> DK-camping samtlige pladser i DK?

Må jeg slå et slag for hanses hjemmeside der har flere oversigter og
skal det være billigt - på
http://www.hanses-campingsider.dk/Top-10.htm
- der er sikkert nogle der vinteråbent og så har Hans Jørgen på
www.campingstuff.dk oprettet en masse databaser bl.a. med
vinteropbevaring og har over 2600 campingpladser i databasen, en del
med beskrivelser skrevet af campister.

Endelig kan man også kikke efter pladser på forhandlernes side .
www.campingferie.dk
Lidt at fortsætte med....

mvh sten

Fra : Anneli