MS Windows
briani 27239
Media player.
Fra : Claus

Dato : 20-07-03 09:08

Hej.

Min Media player kan ikke oprette forbindelse til filer på nettet, hvis jeg
klikker på et link og media player skal hente filen, så skriver den at den
ikke kan oprette forbindelse.
Jen har opdateret media player men det hjælper ikke.
Jeg kører Win. ME og har en adsl forbindelse

Nogen der et par "fif"

Claus

Fra : Edmund

Dato : 20-07-03 09:36

Claus skrev:

> [...]
> skriver den at den ikke kan oprette forbindelse.
> Jen har opdateret media player men det hjælper ikke.
> Jeg kører Win. ME og har en adsl forbindelse

Prøv at afspille den i Internet Explorer Medie bar i stedet for.
Klik på medie i IE´s værktøjslinje og klik på medieindstillinger i vinduet
nederst til venstre, og vælg afspil i panelet.

Kom med et link til det du prøver at afspille

Mvh Edmund

Fra : Claus

Dato : 20-07-03 15:48

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Kom med et link til det du prøver at afspille

Jeg prøver at åbne dette link.
http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg

Jeg havde ingen probs på min pc på jobbet men her hjemme..niks. Jeg har oxo
prøvet flere andre link med samme resultat.

Claus

Fra : Pico

Dato : 20-07-03 17:48

Claus wrote:
> Hej.
>
> Min Media player kan ikke oprette forbindelse til filer på nettet,
> hvis jeg klikker på et link og media player skal hente filen, så
> skriver den at den ikke kan oprette forbindelse.

Det gør min også indtil jeg lukker for fairwalen, det er vist meget
normalt.
Noget helt andet er at når hele filen er hentet dan jeg kun se et
billed at en motorcykel i et sving og høre noget dårligt musik.
Mediaplayer v. 8 fortæller der er fejl i filen.
Pico

Fra : Claus

Dato : 20-07-03 18:46

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billed at en motorcykel i et sving og høre noget dårligt musik.
> Mediaplayer v. 8 fortæller der er fejl i filen.

Selv med lukket firewael kan den intet hente.

Claus

Fra : Pico

Dato : 20-07-03 22:50

Claus wrote:
> "Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse
>

> Selv med lukket firewael kan den intet hente.

Ja så ved jeg det ikke, sådan er det bare hos mig.
Pico