MS Windows
briani 27239
Kan ikke skifte password i xp
Fra : René B.

Dato : 19-07-03 18:03

Hej

Xp vil ikke huske det nye password i netværk via modem.
Uanset om jeg sætter husker fluben så næstegang jeg vil på nettet så er det,
det gamle password der står der igen.
I win95-98 kunne man slette filen *.pwl og så virkede det. Men denne fil er
ikke
i XP så hvad går man så.

Har prøvet at lave en ny opkalds file men den sætter bare det gamle password
ind igen.

Håber der er en som har en fidus.

MVH

René B

Fra : Leony

Dato : 19-07-03 19:37

"René B." <FJERNDETTEborreskov@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Xp vil ikke huske det nye password i netværk via modem.
> Uanset om jeg sætter husker fluben så næstegang jeg vil på nettet så
> er det, det gamle password der står der igen.

Right-click the Dial-up Networking connectiod, and then click
Properties.
Click the Network tab, and then confirm that Client for Microsoft
Networks is installed and that it is selected.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q148925

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : René B.

Dato : 20-07-03 20:24

> Right-click the Dial-up Networking connectiod, and then click
> Properties.
> Click the Network tab, and then confirm that Client for Microsoft
> Networks is installed and that it is selected.

Det vil jeg prøve at se, men er det ikke i 95, 98, ME ?

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q148925

Dette link har intet med XP at gøre.

MVH

René B

Fra : Leony

Dato : 21-07-03 11:38

> Det vil jeg prøve at se, men er det ikke i 95, 98, ME ?

Og Windows 2000.

> Dette link har intet med XP at gøre.

Fordi XP ikke er nævnt, så er det jo ikke ensbetydende med, at det ikke
virker - eller måske er det.
2000 og XP ligner hinanden meget i opbygning, så det kan være et forsøg
værd.
Uanset hvad så er det jo gratis at prøve

Jeg håber du får det til at virke.