Lars Klintholm kalender
Fra : Finn

Dato : 20-07-03 13:17

Hej, jeg har været så uheldig at jeg at jeg mistede alle mine informationer.
Jeg havde dog en kun 2 dage gammel back up men der er en fil jer
tilsyneladende ikke har fået med og det er Lars Klintholms kalender. Er der
nogen der kan give mig Lars side for download eller evt. sende mig denne
fil. Jeg vil være taknemmelig for enten eller.
Cheers, Finn
Canberra Australien
elveplum@actbøvsonline.com.au
fjern den fæle strubelyd i adressen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-07-03 17:48

http://www.klintholm.com/download/kalender.rar

--
Mvh.
LarsK

Fra : Finn

Dato : 21-07-03 23:31

Hej Lars tak for din fil det var pænt af dig. Jeg har dog et problem for den
kalender jeg bestemt mener at have fra dig var en .xls fil og som jeg ser
det har din nu en .rar extention så hvilket program skal den åbnes med?

Cheers Finn

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-07-03 15:41

Den 22 jul 2003 skrev Finn i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> problem for den kalender jeg bestemt mener at have fra dig var en
> .xls fil og som jeg ser det har din nu en .rar extention så

WinRAR, pakkeprogram: http://www.rarlab.com/download.htm

LarsK

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-07-03 15:47

> [...]

> Hej Lars tak for din fil det var pænt af dig. Jeg har dog et
> problem for den kalender jeg bestemt mener at have fra dig var en

Mailet direkte som xls

LarsK

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-07-03 15:52

Den 22 jul 2003 skrev Lars Klintholm i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Mailet direkte som xls

Eller rettere: Er forsøgt mailet:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<elvebovsplum@actonline.com.au>
(reason: 550 5.1.1 <elvebovsplum@actonline.com.au>... User unknown)

LarsK

Fra : Finn

Dato : 22-07-03 21:58

Hej Lars det er jeg sku ked af, men i den førete mail skrev jeg vist "fjern
den fæle strubelyd i adressen" måske lidt kryptisk derfor
elveplum@actonline.com.au
Håber at høre fra dig igen
Cheerd Finn

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-07-03 01:35

Den 22 jul 2003 skrev Finn i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Håber at høre fra dig igen

Done

LarsK

Fra : Finn

Dato : 26-07-03 10:50

Hej Lars tak for din kalender det er helt fint at have den i hus igen tak
for hjælpen.
Cheers Finn

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-07-03 23:15

Finn skrev:

> Hej Lars tak for din kalender det er helt fint at have den i hus igen
> tak for hjælpen.

Velbekomme, Finn

--
Mvh.