Event ID 8033 - Master Browser problem
Fra : Kristian

Dato : 20-07-03 09:55

Er der nogen som kan fortælle mig hvad dette her betyder:
Event Type: Information
Event Source: BROWSER
Event Category: None
Event ID: 8033
Date: 20-07-2003
Time: 18:26:53
User: N/A
Computer: KRISTIAN-GYZL4H
The browser has forced an election on network
\Device\NetBT_Tcpip_{FA04891F-ADA3-47E1-94AD-E9352503B745} because a master
browser was stopped.

Det lader til at denne event stopper min netværksforbindelse, som så bliver
reetableret 20 sekunder senere.
Jeg har en ADSL forbindelse og kører W2K sp4.

På forhånd tak.
Kristian

--
The NiceDane

Fra : Kasper

Dato : 20-07-03 13:52

Slå nummeret op på www.eventid.net.

--
/Kasper

Fra : Soren

Dato : 20-07-03 14:12

"Kristian" <KristianD@forum.dk> wrote in message
> [...]
> The browser has forced an election on network
> \Device\NetBT_Tcpip_{FA04891F-ADA3-47E1-94AD-E9352503B745} because a

http://www.eventid.net/display.asp?eventid=8033&source=BROWSER

Hvis du ikke har en router eller en firewall så må svaret være at een
eller anden på Internettet har slukket sin maskine..!!

Hvis du ikke deler filer/mapper med andre brugere på Internettet bør du
slå NetBIOS/NetBEUI fra og måske lige kigge på følgende..

http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc

Du vil sikkert få adskillige flere af disse links..

-- Søren

Fra : NiceDane

Dato : 24-07-03 01:36

Tak for infoen, det løste ikke problemet, men nu ved jeg da hvad det er.
/K