Preloader uden redirekt i DHTML
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-07-03 03:55

hej NG

Skal jeg over i en anden Ng for at spørge om et preloader script eller kan
det gøres her?
Hvis man leder efter et D-HTML preloader script, så kan jeg vel godt tillade
mig at skrive nogle linier *s*

SPM:

Hvor finder jeg et rigtig godt preloader script UDEN redirect og hvor den
viser en statusbar i % download og så først når alle billeder er hentet i
cachen viser den resten af siden.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig der?

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-07-03 16:04

Kan ikke gøres med script (selve preloadningen kan, men ikke resten).
Det lyder som om du vil lave noget Flash, så spørg i den gruppe.
Under alle omstændigheder hører script ikke til her men i
d.e.i.w.clientside.