Skærme
Fijala 3554
Ny Acer 732 - Pixel fejl og DVI problem :(
Fra : FreddiE

Dato : 21-07-03 01:15

Jeg købte en Acer 732 for en lille uge siden; jeg har opdaget en irretende
pixel fejl ca. 25% inde 50% horizontalt i skærmen, og den bliver ved med det
DVI scanning.

Hvad ville være smartest at gøre? DVI problemmet går vel ikke væk hvis jeg
bruger et andet grafikkort?

4000+ meget hårdt optjente penge for den slags problemmer, det kan vel ikke
være helt optimalt.

Fra : HKS

Dato : 21-07-03 03:52

"FreddiE" <freddie@besked.com> wrote in message
> [...]
> pixel fejl ca. 25% inde 50% horizontalt i skærmen, og den bliver ved med

Hvis den er købt som postordre, har du jo 14 dages returret så er det bare
retur med skidtet.
Hvis den er købt/bestilt i forretningen kan du nok ikke gøre ret meget med
den pixel da de fleste siger minimum 5 pixelfejl medmindre de er f.eks
sammenhængende.

> Hvad ville være smartest at gøre? DVI problemmet går vel ikke væk hvis jeg
> bruger et andet grafikkort?

Synes der har været en hel del der melder om DVI fejl på lige den skærm,
prøv at søge og se om der ikke lige dukker noget op.

> 4000+ meget hårdt optjente penge for den slags problemmer, det kan vel
ikke
> være helt optimalt.

Er jo altid surt når skidtet ikke virker, derfor kan du overveje altid i
fremtiden at købe på postordre, så kan du til hver en tid sende det retur
hvis der opstår problemmer i de første 14 dage og få dine penge igen uden
bøvl.

Fra : Kim

Dato : 21-07-03 09:22

"HKS" <aaa@aaa.dk> skrev i en meddelelse

> Synes der har været en hel del der melder om DVI fejl på lige den skærm,
> prøv at søge og se om der ikke lige dukker noget op.

Jeg har heldigvis ingen problemer med DVI på min skærm. Jeg har dog også en
enkelt pixelfejl, som det ser ud nu. Den er at finde midt på skærmen
vertikalt, men heldigvis helt ude til venstre. Den ses blandt andet ikke på
sort baggrund

-
Kim