Skærme
Fijala 3554
Spørgsmål omkring Acer AL732 i 800x600
Fra : Kim

Dato : 20-07-03 18:04

Jeg har bare et enkelt spørgsmål, som jeg håber nogen kan svare på.

Som tidligere skrevet, så har jeg lige erhvervet mig en Acer AL732 og er
yderst tilfreds med den - næsten da.

Problemet ligger i at billedet blinker en lille smule, hvis jeg eksempelvis
spiller Quake3 eller BF 1942 i 800x600. Det er ikke en opløsning, som jeg
normalt spiller i, men når jeg får noget nyt til en pc, skal jeg altid teste
det igennem, for at se om det nu også virker efter hensigten. I alle andre
opløsninger er der ikke nogen blinken, men jeg ville nu alligevel gerne vide
om det er normalt eller om min skærm er defekt.

Som afsluttende bemærkning kan jeg nævne, at jeg har koblet min skærm på et
Radeon9700 Pro igennem DVI.

--
Mvh.

Kim