Er bundkortet brændt af?
Fra : Morten Christiansen

Dato : 21-07-03 00:38

Har et Asus P4S8X. Da jeg startede min comp. skete der intet, d.v.s. intet
på skærmen. Troede det var grafikkortet og prøvede med at andet
AGP-grafikkort men med samme resultat. Satte så et gammelt PCI-grafikkort i
og bingo, alt virkede igen, men med et grafikkort uden 3D. Er det
AGP-slottet på bundkortet der er gået en tur?

mvh Morten Christiansen

Fra : TGD

Dato : 21-07-03 22:17

"Morten Christiansen" <mskc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og bingo, alt virkede igen, men med et grafikkort uden 3D. Er det
> AGP-slottet på bundkortet der er gået en tur?

Har du tjekket at indstillingerne i BIOS er sat rigtigt,

Fra : Simon Hartmann Have

Dato : 21-07-03 22:21

Ja eller tjeck strømforsygningen...! Mange har haft problemer med den og at
den så ikke kunne levere nok strøm til Agp slottet...
-Simon

Fra : Morten Christiansen

Dato : 22-07-03 07:39

Har kørt med MB i 7 måneder uden problemer, og har ikke andret
bios-indstillinger eller skiftet strømforsyning. Har prøvet et andet
bundkort, her virker alt perfekt, så det kan jo ikke være strømforsyning.

Morten

Fra : Michael Castensen

Dato : 22-07-03 19:30

> Har kørt med MB i 7 måneder uden problemer, og har ikke andret
> bios-indstillinger eller skiftet strømforsyning. Har prøvet et andet
> bundkort, her virker alt perfekt, så det kan jo ikke være strømforsyning.

Har du prøvet at flashe bios?

---

Fra : TGD

Dato : 24-07-03 09:40

> [...]
> bios-indstillinger eller skiftet strømforsyning. Har prøvet et andet
> bundkort, her virker alt perfekt, så det kan jo ikke være strømforsyning.

Nej men når den vil starte med PCI kunne det tyde på at BIOS indstillingerne
er sat forkert...

MEn ellers tjek lige det med strømmen..