Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digi kamera....
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 02-04-01 20:10

hej.

Jeg er ved at købe et digitalt kompakt kamera. Jeg har Canon Ixus i tankerne
(til små 5000,-). Er der noget bedre til de penge?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Rune Baess

Dato : 02-04-01 20:59

> Jeg er ved at købe et digitalt kompakt kamera. Jeg har Canon Ixus i
tankerne
> (til små 5000,-). Er der noget bedre til de penge?

Det er i hvert i fald svært at finde noget "mindre" til de penge

Rune

Fra : Grunde Engan

Dato : 02-04-01 21:04

http://www2.tv2.no/hjelperdeg/tv2/owa/artikkel.vis?a=6496

GE

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 07:56

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 03-04-01 07:56

> Glöm inte ett stort CF-kort! <64 rekómmenderas

Øh, du siger glem ikke et stort CF kort, og skriver så mindre end 64. mener
du ikke CF >= 64

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Langgaard

Dato : 03-04-01 09:55

Hej

Kik lige på CANON inden du handler, eller nærmere tag et op i hånden, de
mærker "troværdige"

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?