Findes der en sammenligning/test af forske~
Fra : Devast8or

Dato : 20-07-03 17:03

Hejsa,

Findes der en sammenligning/test af nogle af de forskellige chipsets på
markedet idag. Jeg er spevielt interesseret i forskellige nForce og VIA
chipset.

Og et andet spørgsmål: Er SiS chipset noget værd?

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Zulu

Dato : 21-07-03 11:49

Devast8or wrote:
> [...]
> og VIA chipset.
>
> Og et andet spørgsmål: Er SiS chipset noget værd?

tomshardware.com og anandtech.com er gode steder at starte. Ellers kan du
prøve at søge på google, fx noget lignede: via nforce sis review

Zulu

Fra : HKS

Dato : 22-07-03 02:03

"Zulu" <zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote in message
> [...]

Eller du kan få den korte version her, hvis du står og skal til at købe nu
så find dig et Nforce2 bræt, Via KT er langsommere som det ser ud lige nu,
Nforce kan du nemt finde til under 1000,- Det vil nok være dit bedste bud
lige nu !

Ved ikke noget om SiS, men tvivler på de er bedre.

Fra : Devast8or

Dato : 23-07-03 21:10

HKS wrote:

> [...]
> være dit bedste bud lige nu !
>
> Ved ikke noget om SiS, men tvivler på de er bedre.

Tak, men 1000,- er også lige i overkanten. Jeg har kig på et A7V8X-X (Asus,
med KT400) til ~520 kr., det passer mig lidt bedre (der skal jo også RAM og
måske et grafikkort oveni).

Det jeg håbede på at finde var noget om hvor stor forskel der er på de
forskellige chipsets. Jeg ved godt at nForce2 er de hurtigste, men hvis et
VIA KT-et-eller-andet kun er en lille smule langsommere så kommer det jo
stærkt an på prisen hvad man skal købe.

Devast8or

--
Spamfilter activated