Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvem gider kritisere mine billeder?
Fra : claus persson

Dato : 02-04-01 19:49

Hej
Jeg har da også et par billeder til kritik( et foto-skole projekt), tjek:
http://dev.ots.dk/claus/projekt2001/
vær opmærksom på at denne side benytter shockwave-flash plugin, som hvis man
ikke har det kan hentes her:
http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/

endnu et skolefoto projekt:
http://dev.ots.dk/claus/projekter/foto/html/claus.htm

min rigtige hjemmeside er her:
www.sepersson.dk

mvh Claus Persson

Fra : N/A

Dato : 04-04-01 08:06

Fra : claus persson

Dato : 04-04-01 08:06

Tak for roserne
ja siden er optimeret til en IDSN forbindelse, det tager ca.10 sek. at
downloade de første seks billeder( på ISDN) i en af kategorierne derefter
regner jeg med at brugeren bruger ca. 10 sek. på at se de første seks, sådan
at der i baggrunden automatisk bliver downloadet de næste seks, formålet med
dette skole projekt er bla. at demonstrere at jeg har et eller andet forhold
til billeder, og samtidig krydre det med design, lyd og animation( jeg er i
lære som multimedie integrator)
min egen hjemmeside er derimod optimeret til et 56k modem(www.sepersson.dk)
hvis man da ikke lige vælger at se nogle af de video klip jeg har liggende.
mvh Claus Persson

Fra : claus persson

Dato : 04-04-01 13:29

Jeg har lagt siden på en anden server, da vi har haft en del problemer med
vores skole server
kik her:
http://users.cybercity.dk/~dsl23860/
mvh Claus Persson