iMac DV og VPC og HP printer crasher?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-12-00 22:04

Ja, se det er lige sådan et subject enhver supporter hader ikke?

Men OK, jeg prøver lige igen

Min fars iMac DV har en HP 8(hundrede et eller andet) tilsluttet. Da jeg
så - i sin tid - installerede VPC 3.0 (Virtual PC) gik VPC noget kold
over "det" der var tilsluttet printerporten.

Jeg husker ikke hvad jeg gjorde, men jeg fik VPC til at køre.
Mon jeg bare startede uden udvidelser ...? Kan jeg have været så næsvis
og doven?

Og nu, siger min far og så passer det (TM), at VPC går ned med en fejl
10 hver gang han prøver at starte det.

Ved nogen af jer om der er problemer med VPC og USB? Det betyder ikke
noget om der kan printes fra VPC (jo, det ville være godt men) bare det
kører.

Eller andre tips til at køre VPC på en iMac? Modtages gerne

Mojn, Thomas

--
Properly set up, your [Windows] system will purr along day
after day after day -- perhaps even for weeks and months...

- Fred Langa, LangaList (et seriøst Windows newsletter)

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-12-00 22:57

In article <1elai9u.1l90xtw1wr9fz0N%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Eller andre tips til at køre VPC på en iMac? Modtages gerne

Hvad sker der hvis han slår USB-understøttelsen fra i VPC?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-12-00 23:23

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Hvad sker der hvis han slår USB-understøttelsen fra i VPC?

Århhh du er sgu da en bette Gud Martin! Det have jeg ikke tænkt på, jeg
ser jo aldrig på den pref. her hos mig.

Takker meget, det vil jeg maile ham med det samme, med tydelig
kildeangivelse naturligvis

Mojn, Thomas

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 00:05

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 08-12-00 00:05

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Den er sguda lige til sig'en - men det er jo det jeg siger, jeg _er_ god

ROTFL :)

Jaja, jeg har bedt ham vende tilbage med et resultat hurtigst muligt.

ndtil da, så Just Do It! Lav en sig! Du har vel en Laser Duplex Printer
til at lave dine visitkort på? Ellers ... Loooooooooser!!!!!!

Mojn, Thomas