3510i eller t68i
Fra : Linddahl

Dato : 19-07-03 09:31

Hvad er forskellen på 3510i og t68i.
Hvilke forcer/ulemper har de to når de holdes op mod hinanden.
Vinder T68i altid hvis prisen er underordnet ?

Fra : MaRk

Dato : 19-07-03 11:55

"Linddahl" <linddahl@nospamintralite.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på 3510i og t68i.
> Hvilke forcer/ulemper har de to når de holdes op mod hinanden.
> Vinder T68i altid hvis prisen er underordnet ?

Forskelle:

T68I har:
Bluetooth, god kalender, infarød, lækkert design.
3510i
Stor ik særlig køn(min menning), polytoner, java.

Godtnok har 3510I en 4096 farvers skærm og T68i en 256 farvers, men nokiaens
er meget grumset og jeg synes ikke der er den store forskel på de 2 skærme.

Jeg ville vælge T68I, pga design, kalender og infarød.
Men jeg ville klart komme til at savne java og polytoner.

Så der for har jeg Siemens S55, som har det hele

Mvh
Mark

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-03 13:25