Dårlige erfaringer med telmore...
Fra : Brian

Dato : 18-07-03 16:53

Hejsa

Jeg ved godt at telmore er lidt af et "gude selskab" herinde, men der skal
vel lige være plads til et enkelt lunkent opstød også....

Den 30/6 bestilte min lillebror et telmore abonnement.
Han skulle have flyttet sit nummer med fra Sonofon.
Jeg havde selv lige fået gjort det samme, hvor det tog Telmore 10 dage at
sende SIM kortet.

Igår havde han endnu ikke modtaget sit Simkort, og Sonofon abo. lukkede ved
midnat. Han ringede ind og fik den besked at de havde glemt at sende det til
ham!
Øv tænker man så... så røg gratis GPRS jo, da fristen for det er/var 15/7

Idag prøver han så at ringe ind igen.... han vil jo gerne have mulighed for
at prøve at Wappe lidt med GPRS.
Han prøver at forklare, at det på en måde er telmore der er skyld i, at han
ikke nåede at få gratis GPRS.
Det bliver dog afvist med, at det kunne han ikke nå alligevel, han ville
nemlig først have fået sit Simkort igår (Torsdag 17/7) alligevel !!

Det er da en lidt skuffende holdning fra telmore's side... hvor blev den
gode kundeservice af ?
Begynder vi allerede at mærke, at de er blevet et af de store selskaber ?!

Efter min mening, ville det eneste rigtige være, at alle der tilmeldte sig
telmore _inden_ deres kampagne udløb 1/7, også fik mulighed for gratis
GPRS/MMS.... er jeg alene med den holdning ?

Telmore har jo uden tvivl scoret lidt ekstra kunder, på netop tilbuddet om
GPRS/MMS....

/Brian

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 17:29

>Den 30/6 bestilte min lillebror et telmore abonnement.
>Han skulle have flyttet sit nummer med fra Sonofon.
>Jeg havde selv lige fået gjort det samme, hvor det tog Telmore 10 dage at
>sende SIM kortet.

Valgte også at få flyttet mit nummer fra CBB over til Telmore, jeg fik
det dog gjort den 27/6

> [...]
>ham!
>Øv tænker man så... så røg gratis GPRS jo, da fristen for det er/var 15/7

Jeg fik så email igår om at mit simkort blev pakket og sendt igår, men
har heller ikke modtaget det endnu og forventer lidt at det ankommer med
posten imorgen senest.

> [...]
>Det bliver dog afvist med, at det kunne han ikke nå alligevel, han ville
>nemlig først have fået sit Simkort igår (Torsdag 17/7) alligevel !!

Hmm jeg får da mit simkort her i morgen/mandag og mit nummer "er ikke"
flyttet over til Telmore endnu, da de sender simkortet før at nummeret
er flyttet over. Jeg kunne endvidere tilgå min telmore konto igår efter
at jeg fik emailen fra Telmore.

> [...]
>telmore _inden_ deres kampagne udløb 1/7, også fik mulighed for gratis
>GPRS/MMS.... er jeg alene med den holdning ?

Tja jeg er enig med dig. Først tilmedlte jeg mig Telmore ud fra den
betragtning at jeg fik 200 kr ekstra gratis taletid hvis at jeg
tilmeldte mig inden 30/6. Da jeg så fik mig tilmeldt og fik indsendt
fuldmagt så jeg at Telmore havde åbnet for GRPS. Jeg håbede så på at jeg
kunne nå at tilmelde mig inden at tilbudet udløb, men desværre kunne jeg
først tilgå min telmore konto igår og det var bekendt 2 dage for sent.
Jeg har så haft ringet til Telmore og spurgt til det og det var ikke
noget de kunne eller ville gøre.

>Telmore har jo uden tvivl scoret lidt ekstra kunder, på netop tilbuddet om
>GPRS/MMS....

Samt tilbudet om at få 200 kr gratis taletid hvis at man tilmeldte sig
inden den 30/6
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Betahelix

Dato : 18-07-03 18:51

agh... brok...

jeg har INTET at brokke mig over mht telmore..

hvis der er så meget galt, skift til smarttalk... med deres billige sms'er

Fra : Brian

Dato : 18-07-03 19:06

Hejsa

Betahelix wrote:
> agh... brok...

Ikke brok... En smule skuffelse

> jeg har INTET at brokke mig over mht telmore..

Fint for dig..... jeg har heller ikke noget at direkte brokke mig over

> hvis der er så meget galt, skift til smarttalk... med deres billige
> sms'er

Ser jeg ingen grund til, og der er jo heller ikke "meget galt" !
Er blot lidt skuffet over hvor firkantede Telmore pludselig er blevet i
deres kundeservice....

Forresten, prøv at kigge lidt her:
Det gør det en del nemmere for folk at overskue dine svar....

/Brian

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-07-03 20:08

> Ikke brok... En smule skuffelse

Det skal der også være plads til. Et 'ordentligt' selskab skal
både kunne tåle ris, og selvfølgelig ros :)

Og jeg vil give dig ret i at Telmore bliver lidt for for-gudet
herinde. Men gode er de da, men altså ikke perfekt.

Men jeg er trods alt meget tilfreds med dem.

Fra : Brian

Dato : 18-07-03 21:20

Hejsa

Christian Poulsen wrote:

> Og jeg vil give dig ret i at Telmore bliver lidt for for-gudet
> herinde. Men gode er de da, men altså ikke perfekt.
>
> Men jeg er trods alt meget tilfreds med dem.

Også her, jeg ser stadig intet bedre alternativ til dem :)
Det var også mere for at sige, og minde om, at Telmore altså ikke er
eneherskere inden for mobil abonnement.
For meget af den slags fnidder fnadder og smålighed (Ved godt at 3 mdr.
gratis GPRS/MMS ikke kan kaldes småligt), kan være trættende hvis det bliver
en vane.....

/Brian

Fra : Mercenary

Dato : 18-07-03 20:11

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse

> Ser jeg ingen grund til, og der er jo heller ikke "meget galt" !
> Er blot lidt skuffet over hvor firkantede Telmore pludselig er blevet i
> deres kundeservice....

Det ku' jo være de har lånt folk fra TDC's kundeservice

/Merc

Fra : Brian

Dato : 18-07-03 21:21

Hejsa

Mercenary wrote:

> Det ku' jo være de har lånt folk fra TDC's kundeservice

Hehe.... jeg har faktisk lige haft en TDC kunderservice/flippe mellem
afdelinger oplevelse idag, men det er en helt anden historie ;)

/Brian

Fra : John K

Dato : 18-07-03 23:46

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> agh... brok...
>

> jeg har INTET at brokke mig over mht telmore..

Og?

> hvis der er så meget galt, skift til smarttalk... med deres billige sms'er

Det var da et af de mere konstruktive svar - NOT.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-07-03 18:57

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote in message

> [...]
for
> at prøve at Wappe lidt med GPRS.
> Han prøver at forklare, at det på en måde er telmore der er skyld i, at

På telmore.dk fremgår det ikke helt klart hvordan det forholder sig med de
3måneders prøvetid.
Er det stadigt gældende at fra 1. Juli og 3 måneder frem er det gratis for
dem der nåede at komme med?

/Dennis

Fra : Brian

Dato : 18-07-03 19:00

Hejsa

Dennis Pedersen wrote:

> På telmore.dk fremgår det ikke helt klart hvordan det forholder sig
> med de 3måneders prøvetid.
> Er det stadigt gældende at fra 1. Juli og 3 måneder frem er det
> gratis for dem der nåede at komme med?

Jeps... sålænge du nåede at tilmelde dig GPRS/MMS inden den 15/7.
Jeg kan godt se at den del, hvor det bliver vist som gratis, er fjernet helt
fra siden nu....

/Brian

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-07-03 08:54

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250

> [...]
>
> Jeps... sålænge du nåede at tilmelde dig GPRS/MMS inden den 15/7.
> Jeg kan godt se at den del, hvor det bliver vist som gratis, er fjernet

Men mon ikke man skal slette sig fra GPRS inden periodens udløb med mindre
man ønsker at give en måned abb. til det i september måned?

Synes heller aldrig jeg hørte noget om tilmeldingsfristen under reklamen for
Telmores GPRS lancering? Blot at der var 3 måneders fri brug!

> /Brian

Thomas

Fra : Brian

Dato : 19-07-03 10:14

Hejsa

Thomas Buus Andersen wrote:

> Men mon ikke man skal slette sig fra GPRS inden periodens udløb med
> mindre man ønsker at give en måned abb. til det i september måned?

Joda, men mon ikke Telmore lige giver en forvarsel om det ?
Ellers er deres kundeservice da ved at gå helt af fløjten....

> Synes heller aldrig jeg hørte noget om tilmeldingsfristen under
> reklamen for Telmores GPRS lancering? Blot at der var 3 måneders fri
> brug!

Skal jeg ikke kunne sige, jeg lagde først mærke til tidsgrænsen, da jeg blev
gjort opmærksom på det!

/Brian

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-07-03 17:10

Hej

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote:

>Begynder vi allerede at mærke, at de er blevet et af de store selskaber ?!

Måske snarere at de er blevet "forlovet" med et af de rigtigt store
selskaber...

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"