GPRS hos Telmore nede ??
Fra : KGB

Dato : 18-07-03 15:52

Andre end mig der ikke har GPRS ?
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-03 16:11

"KGB" <kgbnsa@hotmail.com> wrote in
news:bf914d$eo8$1@news.cybercity.dk

> Andre end mig der ikke har GPRS ?

Virker fint her

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-03 16:59

> Andre end mig der ikke har GPRS ?

Virker fint her...

// Troels

Fra : KGB

Dato : 18-07-03 18:50

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Virker fint her...

Hmmn, jeg vidste der var noget uldent ved den søforklaring jeg fik.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-03 22:26

> Hmmn, jeg vidste der var noget uldent ved den søforklaring jeg fik.

Fortæl?

// Troels

Fra : KGB

Dato : 19-07-03 10:29

> Fortæl?
Har skiftet simkort og mistede derved mit GPRS. Efter tre dage havde jeg
stadig ikke fået GPRS. Forklaringerne jeg fik var, at de måtte kontakte TDC.
Alle sagde det samme, men skulle også have hele historien hver gang. Så der
var åbenbart ingen kommunikation mellem dem.

Da jeg sagde det til manden i går, sagde han: "Ja, der er mange der ringer
ind lige nu, fordi de har mistet sit GPRS... Så der er nok en fejl et eller
andet sted..."

Men nu har jeg fået GPRS igen.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 19-07-03 12:40

> Men nu har jeg fået GPRS igen.

Tillykke ;)

Utroligt som folk tillader sig at fare i flint - over noget der er gratis...

// Troels

Fra : KGB

Dato : 19-07-03 15:29

> Utroligt som folk tillader sig at fare i flint - over noget der er
gratis...

Ikke forstået ?? Hvad hentyder du til ?

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-07-03 15:43

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in

> Utroligt som folk tillader sig at fare i flint - over noget der
> er gratis...

Hvis man udbyder en tjeneste skal den da virke - uanset at den er
gratis.

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-07-03 15:57

On Sat, 19 Jul 2003 14:43:26 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in

>Hvis man udbyder en tjeneste skal den da virke - uanset at den er
>gratis.

Dem som først har tilmeldt sig efter den 15. juli kan vel tillade sig
at råbe lidt højere

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-07-03 16:58

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in

> Dem som først har tilmeldt sig efter den 15. juli kan vel
> tillade sig at råbe lidt højere

Helt sikkert.