Gemmer Sendte Beskeder
Fra : vnL

Dato : 17-07-03 23:36

Jeg har en 3510i og den gemmer alle de beskeder jeg sender, kan man
ikk tage det af, da de også tager af beskedernes hukommelse.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-07-03 08:19

> Jeg har en 3510i og den gemmer alle de beskeder jeg sender, kan man
> ikk tage det af, da de også tager af beskedernes hukommelse.

Nej.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-07-03 09:57

Christian Poulsen skrev Fredag den 18. juli 2003 09:18 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Nej.

Hvor dårligt, det kan man selv på en Siemens C30, som ellers er en
"only need fetura" telefon,,,

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : John K

Dato : 18-07-03 14:08

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Christian Poulsen skrev Fredag den 18. juli 2003 09:18 i
> dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvor dårligt, det kan man selv på en Siemens C30, som ellers er en
> "only need fetura" telefon,,,

Vel netop derfor

Jeg tror Nokia (og andre producenter) betragter det som en service. Der er
sikkert mange der har savnet en "gem sendte SMS-beskeder"-service på deres
telefon. De har så bare glemt dem der ikke ønsker denne funktion

Mvh

John

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 14:58

On Fri, 18 Jul 2003 15:08:00 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sikkert mange der har savnet en "gem sendte SMS-beskeder"-service på deres
>telefon. De har så bare glemt dem der ikke ønsker denne funktion

MIn 3510 gør det ikke, der skal jeg skam selv huske at gemme de beskeder
jeg sender. Men nogle gange ville det god være dejligt at den faktisk
gemte de beskeder jeg har sendt da jeg nu op til flere gange har været
ude for at modtagerne har brokket sig over at få ukomplettet SMS'er
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)