Hvad skal jeg bruge GPRS til
Fra : Lars

Dato : 17-07-03 22:43

Nu har jeg fået sat min tlf op til at kunne bruge GPRS via Telia.
( flg. med i det abb. jeg har)

Hvis jeg så logger på Telia's tjenester får jeg nogle muligheder for bl.a at
se togtider og lign.
Er der nogen der kan give nogle gode forslag til hvad jeg ellers skulle
bruge det til.

Har en Nokia 6610, hvis det skulle betyde noget.

hilsen Lars

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 22:45

On Thu, 17 Jul 2003 23:43:27 +0200, "Lars" <hult@nspimage.dk> wrote:

> [...]
>bruge det til.
>
>Har en Nokia 6610, hvis det skulle betyde noget.

Ordne bankforretninger, surfe på nettet osv.

Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : peter herzberg

Dato : 17-07-03 23:30

nemlig, men også SMS og Email, chat og nyheder, TVprogrammer, mmm
men WAP er en særlig simpel version af www og dækker vel ikke engang 1/10000
af det normale internet.

På nettet kan man også nogengange se WAPsider, fx www.borsen.dk s version er
wap.borsen.dk
Nogen gange kan man altså erstatte www med wap på nettet for at se om der
findes noget.

wap.tv2.dk wap.yahoo.dk wap.borsen.dk er eksempler.
Men har nogen ellers nogle gode portaler?

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:g56ehv096ivukt6nthhe00pjldfj94fgms@4ax.com...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-07-03 23:49

"peter herzberg" <cfp2682@vip.cybercity.dk> wrote in

> nemlig, men også SMS og Email, chat og nyheder, TVprogrammer,
> mmm men WAP er en særlig simpel version af www og dækker vel
> ikke engang 1/10000 af det normale internet.

Simpel vil jeg nu ikke kalde den - det er noget der ligner XHTML og
er altså mere avanceret end den HTML 4 der bruges de fleste steder :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : KH

Dato : 18-07-03 05:26

> Simpel vil jeg nu ikke kalde den - det er noget der ligner XHTML og
> er altså mere avanceret end den HTML 4 der bruges de fleste steder :)

Det kan være at programeringsdelen er mere advanceret, men du slipper dog
ikke uden om at wap er internettet fra 80'erne.

Klaus

Fra : Søren

Dato : 18-07-03 09:21

Bortset fra at du rent faktisk kan vise billeder med wap, lave delays osv.
Det var der sku' ikke meget af på internet i 80'erne. *S

Kom IMG tagget ikke først i HTML v. 2 ?

Lidt out of topic i know, men jeg kom lige en tur ad memory lane. *G

/Søren