6610 + digicam?
Fra : Olesen

Dato : 16-07-03 18:31

Har I købt en Nokia 6610 med tilhørende antenne/høretelefoner/digitalcamera
???

Er det et ok 'system' sådan telefonisk set ?

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 18:59

On Wed, 16 Jul 2003 19:30:39 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Har I købt en Nokia 6610 med tilhørende antenne/høretelefoner/digitalcamera
>???
>
>Er det et ok 'system' sådan telefonisk set ?

Venter på at jeg modtager min 6610 med Nokia's kamera headset.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-07-03 19:20

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:ph4bhv4a3obnsbtf1d3dqktl4sqsuotd7n@4ax.com...

> [...]
> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Jeg har lige købt kamera headset til min 6610 og det fungerer rigtig godt.
Hvis man sender billederne til sin computer kan man se, at de faktisk er ok
kvalitet. (640x480)

Det er sgu smart med Telmore MMS, at man kan sende billederne til e-mail
uden problemer, det er totalt simpelt.

Det er først når man har kamera på sin telefon MMS rigtig er fedt. Har
allerede sendt billeder ud til alle gutternes mobiler...

Fra : Betahelix

Dato : 16-07-03 20:06

hvad koster sådan et kamera?

Fra : Olesen

Dato : 16-07-03 20:54

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvad koster sådan et kamera?

1195,- uden cam.
1395,- med cam.

pissebilligt, og så er der medhør så telefonen kan ligge
på bordet samt FM radio i stereo...

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 21:10

>pissebilligt, og så er der medhør så telefonen kan ligge
>på bordet samt FM radio i stereo...

Det vidste jeg så ikke, altså det med medhøret, det står da ikke nævnt
på Nokias side. Men så er der jo ligefrem en mulighed for at optage en
telefon samtale nu *Gnæk Gnæk*

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 20:54

On Wed, 16 Jul 2003 22:09:35 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Det vidste jeg så ikke, altså det med medhøret, det står da ikke nævnt
>på Nokias side. Men så er der jo ligefrem en mulighed for at optage en
>telefon samtale nu *Gnæk Gnæk*

Men er det rigtigt nok det med medhøret.

Fra : Olesen

Dato : 18-07-03 17:57

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:plvdhvorc439lnd3msp1da3m0jurgtfpk3@4ax.com...

> Men er det rigtigt nok det med medhøret.

Jep. Genialt faktisk...

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 18:24

On Fri, 18 Jul 2003 18:57:16 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
>meddelelse news:plvdhvorc439lnd3msp1da3m0jurgtfpk3@4ax.com...

>Jep. Genialt faktisk...

Og det er både modtager/afsender medhør?. Så at man bare kan slå det til
og så kan man både snakke og hører modparten?

Fra : Olesen

Dato : 18-07-03 18:47

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:o7bghvkv5sjbtrqs4mo4me8o86f56f22h1@4ax.com...

> Og det er både modtager/afsender medhør?. Så at man bare kan slå det til
> og så kan man både snakke og hører modparten?

"Med den indbyggede, håndfri højtaler kan du foretage konferenceopkald eller
høre radio uden headset."

Som på en 76E fastnettelefon eks., ja.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 19:06

On Fri, 18 Jul 2003 19:47:28 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse news:o7bghvkv5sjbtrqs4mo4me8o86f56f22h1@4ax.com...

>"Med den indbyggede, håndfri højtaler kan du foretage konferenceopkald eller

Nu kender jeg så ikke fastnets telefonen så *G*

Fra : Olesen

Dato : 19-07-03 08:26

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:indghvch935atcqadhnkpnr39utpvvccvj@4ax.com...
> On Fri, 18 Jul 2003 19:47:28 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>

> Nu kender jeg så ikke fastnets telefonen så *G*
> --

OK..det er ellers den som kom på markedet i 1976
og stadig ses overalt..
Designet af Jacob Jensen (B&O).

http://www.telefonmuseet.dk/ptt-museum/telefonmuseet/dk/page0032.html

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 09:55

On Sat, 19 Jul 2003 09:25:36 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse news:indghvch935atcqadhnkpnr39utpvvccvj@4ax.com...

>OK..det er ellers den som kom på markedet i 1976

Ah den, så er jeg med *G*. Lidt svært at kende forskel på telefoner når
at man aldrig har "hørt" om hvad dens rigtige navn er.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 10:05

wrote:

> [...]
>meddelelse news:o7bghvkv5sjbtrqs4mo4me8o86f56f22h1@4ax.com...

>"Med den indbyggede, håndfri højtaler kan du foretage konferenceopkald eller

Hvor har du egt fundet det henne?. For i den brochure jeg har på
telefonen fremgår det nemlig ikke af at 6610 har en funktion som du
beskriver.

Fra : Olesen

Dato : 20-07-03 16:35

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:gmmkhv0bnhs3fmj0cjbrir3bm6li431qb9@4ax.com...

http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=Details&Item=80

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 17:08

On Sun, 20 Jul 2003 11:05:05 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Hvor har du egt fundet det henne?. For i den brochure jeg har på
>telefonen fremgår det nemlig ikke af at 6610 har en funktion som du
>beskriver.

Det står sjovt ikke i Nokia's officielle brochure.

Fra : Rander

Dato : 20-07-03 20:14

Sun, 20 Jul 2003 18:07:47 +0200 brugte "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> 25 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Det står sjovt ikke i Nokia's officielle brochure.

Forglemmelse, vel. Det står på deres homepage.
<http://www.nokia.dk/phones/6610/features.php> nederst i femte afsnit
(afsnittet "Eksklusiv lyd")...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af
en usynlig lastbil. (Skadesanmeldelse)

Fra : Rander

Dato : 20-07-03 19:54

Sun, 20 Jul 2003 11:05:05 +0200 brugte "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> 20 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvor har du egt fundet det henne?. For i den brochure jeg har på
>telefonen fremgår det nemlig ikke af at 6610 har en funktion som du
>beskriver.

Det har den nu altså - under samtale står der "Højttaler" ved den højre
display-knap, og den giver netop den funktionalitet...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Katte er klogere end hunde. Man kan ikke få otte katte til at trække en slæde gennem en snestorm. (Jeff Valdez)

Fra : Steffen Y

Dato : 16-07-03 23:53

> "Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> 1195,- uden cam.
> 1395,- med cam.

Hvor kan man købe kameraet separat?
Og det er vel det samme man skal have til en N7210?

Mvh. Steffen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 17-07-03 13:16

Du kan købe kamera headsættet på www.shopmore.dk , der har jeg købt det.

Fra : Steffen Y

Dato : 17-07-03 18:10

Hmm hvor ser du det henne?

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Claus Nielsen

Dato : 17-07-03 20:51

www.shopmore.dk - Mobil tilbehør - Nokia tilbehør

Her ligger det som nummer 2 i venstre side..

/Claus