Sony Ericsson "service point" hvor ?
Fra : Peter Hansen

Dato : 16-07-03 16:37

Hej

Er der nogen som ved hvor Sony Ericsson har ovenstående service i
København/Frederiksberg området.

Kunne godt tænke mig en opdatering af min T310 Software og prøvede derfor at
søge på Sony Ericssons hjemmeside. Der er også mange forhandlere men siden
melder fejl hvis man sætter kryds under "søg kun på Service point".

Det skal helst være en Sonofon butik, for det er der telefonen er købt.

Hilsen

Peter Hansen

Fra : JMo.

Dato : 16-07-03 17:09

"Peter Hansen" <Guardian@oncable.dk> wrote in

> Er der nogen som ved hvor Sony Ericsson har ovenstående service i
> København/Frederiksberg området.

TeleService N2U på hovedbanegården.

> Det skal helst være en Sonofon butik, for det er der telefonen er
> købt.

Det er ikke nødvendigt. Du medbringer blot købsnotaen fra Sonofon

Normalt er det dog kun gratis hvis der er fejl på telefonen. Men hvis de
spørger, så hav en "nødløgn" klar med noget om at den fryser periodisk i
nogle af menuerne etc. Så plejer den at gå...

Fra : Per Olsen

Dato : 16-07-03 19:00

"Peter Hansen" <Guardian@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> melder fejl hvis man sætter kryds under "søg kun på Service point".
>
> Det skal helst være en Sonofon butik, for det er der telefonen er købt.

Hej.

Dette er svaret jeg fik da jeg spurgte SonyEricsson:

Dear Consumer,

Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center.

The info has not been updated for a while, this is why we choose to remove
the info. Sorry.

The service centers below are our official service centers, but you can also
contact your dealer and use their service center.

Teleservice Next to You
Banegårdspladsen (Hovedbanegården)
1570 København V
tlf : 0045 3393 8211