Telmore og GPRS/MMS - priser??
Fra : Bear

Dato : 16-07-03 15:06

Hej NG!

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og har lige skimmet NG'en igennem.
På Telmores hjemmeside står der ikke noget om at GPRS og MMS er gratis i de
første 3 mdr. !
Der står blot hvilke priser der er for de forskellige services.

Jeg ville jo gerne prøve begge services hvis det er gratis, men jeg kan ikke
se der står noget herom!

Ved nogen besked om dette??

Mvh Bear

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 15:23

Bear skrev Onsdag den 16. juli 2003 16:06 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> gratis i de første 3 mdr. !
> Der står blot hvilke priser der er for de forskellige services.

Det er også det korekte, det er kun gratis for dem der nåede at
tilmelde sig senest 15/7. (Og jeg har først idag fået et brev fra
Sonofon om at mit abonnement lukkes 28/7 iforbindelse med flytning til
Telmore, så det nummer får jeg ikke gavn af før om 2 og en halv
månede )

> Jeg ville jo gerne prøve begge services hvis det er gratis, men jeg
> kan ikke se der står noget herom!

Beklager, men du har været for længe væk,,,

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Bear

Dato : 16-07-03 16:23

Jeeez... well - shit happens !!

Men tak for oplysningerne - så må jeg jo bare lade være med at have det
sjovt med GPRS og MMS

Mvh Bear

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 20:17

Bear skrev Onsdag den 16. juli 2003 17:23 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Men tak for oplysningerne - så må jeg jo bare lade være med at have
> det sjovt med GPRS og MMS

Ja, det er surt, men så var det forhåbentligt en god ferie

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-07-03 15:32

On Wed, 16 Jul 2003 16:06:07 +0200, "Bear" <beack@hotmail.com> wrote:

> [...]
>første 3 mdr. !
>Der står blot hvilke priser der er for de forskellige services.

Det er gratis til og med september, hvis man tilmeldte sig senest 15.
juli, så du er kommet for sent.

Kurt Brixen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 15:42

On Wed, 16 Jul 2003 16:31:41 +0200, Kurt Brixen
<no_spam_to_brixen@get2net.dk> wrote:

>Det er gratis til og med september, hvis man tilmeldte sig senest 15.
>juli, så du er kommet for sent.

Utroligt at telmore ikke har været villig til at hjælpe de kunder der er
på falderebet så at de også kunne få del i det gode tilbud.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Claus Smith

Dato : 16-07-03 16:34

> Utroligt at telmore ikke har været villig til at hjælpe de kunder der er
> på falderebet så at de også kunne få del i det gode tilbud.
> --
Det kræver vel at man kontakter Dem og forespørger omkring dette, har du da
prøvet det inden du skrev dit indlæg?

Claus Smith

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 17:04

On Wed, 16 Jul 2003 17:34:24 +0200, "Claus Smith"
<pigefotografen@pigefotografen.dk> wrote:

>Det kræver vel at man kontakter Dem og forespørger omkring dette, har du da
>prøvet det inden du skrev dit indlæg?

Prøvede det faktisk næsten helt tilbage i starten og fik at vide at det
ikke var noget de kunne hjælpe med

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 20:26

Claus Smith skrev Onsdag den 16. juli 2003 17:34 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Det kræver vel at man kontakter Dem og forespørger omkring dette, har
> du da prøvet det inden du skrev dit indlæg?

For omkring en uge siden ringede jeg for at høre hvordan med det nummer
jeg har under flytning fra Sonofon til Telmore, og fik at vide at han
ville forlægge problamatikken for ledelsen. Igår ringede jeg så for at
høre om der er noget at gøre for os der har nummer under flytning, og
venter på at få SIMkortet, så vi kan tilmelde os (før det er sendt,
kan man ikke tilmelde sig), men det var besluttet at vi ikke skulle
have gavn af det. Så nu beholder jeg det SIMkort jeg som jeg
oprentligt havde tænke mig at have i reservemobilen indtil vi skal til
at betale for GPRS,,,
Så må jeg få gavn af de 200 bagefter,,,

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbilder med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 21:43

On Wed, 16 Jul 2003 21:25:31 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk> wrote:

> [...]
>have gavn af det. Så nu beholder jeg det SIMkort jeg som jeg
>oprentligt havde tænke mig at have i reservemobilen indtil vi skal til

jeg gør så abre det at jeg tilmelder mig GRPS hos Orange hvis at jeg
skulle få brug for det. Det koster godtnok en "shitload" i oprettelsen,
men er så ca 12 kr billigere i måneden og 50 øre billigere pr MB for de
første 50 og derefter falder prisen.

Men ellers så regner jeg nu med muligvis at bruge Telmores sårn til
husbehov, som i at jeg slår det til hvis at jeg skal bruge det og fra
igen når at jeg ikke skal bruge det mere.

Men ved folk om man betaler forud for GRPS når at det kommer op at kører
eller om de fakturerer bagud?. Det ville da være fikst hvis at man kun
bliver fakturetet GRPS abb for en dag hvis at man kun har brugt GRPS en
dag.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-07-03 05:08

Det Telmore har gjort med 14-dags reglen er i grunden en smule frækt. Under
lanceringen af deres GPRS og MMS, stod der blot, at under introduktionen vil
disser være gratis de første 3 måneder, for at give kunderne indblik i de
nye muligheder. Derefeter vil priserne blive fastlagt, så de er YDERST
konkurrencedygtige. Netop her kan man kun grine af Telmore, og sig selv, for
der har de taget røven på os kunder. Deres priser er ikke en hak bedre end
andres, og så har vi måtte vente LÆNGE på at få GPRS!

Mvh Thomas

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-07-03 06:59

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der har de taget røven på os kunder. Deres priser er ikke en hak bedre end
> andres, og så har vi måtte vente LÆNGE på at få GPRS!

Mon ikke Frank R. kommer med nogle bedre priser inden 01.10.2003?

Claus

Fra : Jørgen E.

Dato : 24-07-03 13:18

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse news:00pahvojkc5jpda2pm0gc1ufc6ath9qmmg@4ax.com...
> On Wed, 16 Jul 2003 16:31:41 +0200, Kurt Brixen
> Utroligt at telmore ikke har været villig til at hjælpe de kunder der er
> på falderebet så at de også kunne få del i det gode tilbud.

Hvor mange dage skulle de så lægge til 1, 3, 5 ? Hvad så med dem der
kommer 6 dage efter ? Så er de da først ude på dybt vand.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 16:12

On Thu, 24 Jul 2003 14:18:25 +0200, Jørgen E. <not@valid.tz> wrote:

>Hvor mange dage skulle de så lægge til 1, 3, 5 ? Hvad så med dem der
>kommer 6 dage efter ? Så er de da først ude på dybt vand.

Hvad med bare at sige at dem der havde bestilt flytning af
nummer/oprettelse mens tilbudet var i kraft ville få mulighed for at få
del i tilbudet.
Flemming Jacobsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-07-03 14:58

Thunderbird[7100] skrev Fredag den 25. juli 2003 17:12 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvad med bare at sige at dem der havde bestilt flytning af
> nummer/oprettelse mens tilbudet var i kraft ville få mulighed for at
> få del i tilbudet

Sådan ca. lige mine ord. Men for mit vedkommende, så bruger jeg bare
det SIMkort jeg har, og så når de 3 md. er gået, så skifter jeg til
det nye
Lidt bøvlet med nummer skift, men hvad, det overlever jeg nok,,,

Fra : Kell Petersen

Dato : 16-08-03 17:54

> [...]
> det nye
> Lidt bøvlet med nummer skift, men hvad, det overlever jeg nok,,,

Jeg ville hellere have at man kunne købe billige telefoner via shopmore .
Hvis man ærger sig over at man ikke lige fik et stående tilbud , må man bare
tage til åbent hus , og nyde lidt god musik og lidt god mad og Øl