Mixit som taletid.
Fra : Fischer

Dato : 16-07-03 13:38

Netop hjemvunden fra ferie, har jeg lige opdaget at TDC har lanceret et nyt
produkt: Mixit Kontant.
Så vidt jeg kan se, har det ikke været omtalt her i gruppen?

Det er egentlig en TDC Mobiltid med Mixit priser, hvor man så kun kan
indsætte penge via internettet.
Det er altså ikke muligt at bruge flere penge end dem der er på kortet,
hvilket i visse tilfælde kan være en stor fordel.

Og der er ikke krav om mindsteforbrug, man skal blot indsætte mindst 50,-
kr. om året.
Dermed er det sammen med Mobiltid det billigste produkt at have uden at
benytte det.

Og som Mobiltid kan Mixit Kontant umiddelbart benyttes i de fleste
Europæiske lande .... godtnok til skyhøje minutpriser.

Alt i alt er jeg noget begejstret.
Jeg vil prøve at konvertere et Mobiltid nummer til Mixit Kontant. Det kan
man nemlig umiddelbart gøre - og få sin taletid med over.

*Fischer

Fra : Michael Andreasen

Dato : 16-07-03 14:10

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
> Og der er ikke krav om mindsteforbrug, man skal blot indsætte mindst 50,-
> kr. om året.

huh?

Michael A

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-07-03 14:42

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> huh?

Hvad er det du gerne vil have forklaret?

Michael Jensen

Slet "fjerndette" ved henvendelse på e-mail