Wap-nummeroplysning prøv dette
Fra : Nielsen I

Dato : 16-07-03 01:06

Hej.... er der en eller anden person med samme fon som min, der vil prøve at
koble sig på via GPRS (Har Telmore) og wappe sig ind på TDC's link der
hedder: Oplysning/Fakta indtil du kommer til De gule sider og efterfølgende
til navnebog og mobilbog, og derefter prøve at wappe sig ind på sidstnævnte
links? Kan du komme ind? Jeg kan til min ualmindelige store irritation ikke
mere, men forleden dag kunne jeg sagtens søge på numre i hele landet, og
tilmed gratis fordi det var via GPRS. Det er da irriterende, hvis man har
lukket for den mulighed.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen

Fra : Nielsen I

Dato : 16-07-03 01:06

Ps... jeg har en 3510i

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 06:08

Nielsen I skrev Onsdag den 16. juli 2003 02:06 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Ps... jeg har en 3510i
I aftes kunne jeg heller ikke med min T68i.

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 06:13

Nielsen I skrev Onsdag den 16. juli 2003 02:05 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg kan til min ualmindelige store irritation ikke
> mere, men forleden dag kunne jeg sagtens søge på numre i hele landet,
> og tilmed gratis fordi det var via GPRS.

Du kan bare bruge wap.krak.dk

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 17-07-03 20:08

Det var smuk og solrig dag da Ivar Madsen skrev
news:1352172.31RhyHuz5x@news.milli.dk i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Du kan bare bruge wap.krak.dk

Der også har den dejlige feature der hedder send visitkort. Et klik og
nummeret(eller numrene) + navn er tastet ind i din tlfbog. Herlig ting.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-07-03 08:09

"Nielsen I" <liverpool3310@REMOVEPLEASEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilmed gratis fordi det var via GPRS. Det er da irriterende, hvis man har

Brug i stedet http://wap.krak.dk/

Claus

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-07-03 09:39

"Nielsen I" wrote in message news:1F0Ra.2964$hl3.1380@news.get2net.dk...
[klip]
> [...]
efterfølgende
> til navnebog og mobilbog, og derefter prøve at wappe sig ind på
[klip]

Nope... Jeg har heller ikke kunnet komme ind de sidste 3-5 dage! Pisse
irriterende, men som de andre foreslår, så brug i stedet Krak.....

Hygge...
Daniel