telefonbogs program (Simens C35)
Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 00:14

Nogen der kender et gratis program som kan tage en backup af
telefonbogen på en Simens C35?

Om det er et win eller Linux program er lige fedt.
Har et serielt kabel.

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Frank

Dato : 16-07-03 06:49

On Wed, 16 Jul 2003 01:14:08 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk>
wrote:

>Nogen der kender et gratis program som kan tage en backup af
>telefonbogen på en Simens C35?

Prøv evt om du kan bruge dette http://www.7soft.de/ Det er godt nok et
shareware med en popup en gang imellem.. Du skal ikke lade dig
afskrække af at det er tysk. Der er mulighed for at vælge engelsk som
sprog. Bruger det selv fra tid til anden til min M35 & ME45

Hilsen
Frank W.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-03 08:09

Frank skrev Onsdag den 16. juli 2003 07:48 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Prøv evt om du kan bruge dette http://www.7soft.de/ Det er godt nok
> et shareware med en popup en gang imellem.

Da det bare er mine forældre der har skiftet teleselskab, så tager jeg
mig ikke så meget af det, det må gå under "at prøve programmet"

> Du skal ikke lade dig
> afskrække af at det er tysk. Der er mulighed for at vælge engelsk som
> sprog.

Beder end det, det kan også DANSK