sms via ICQ
Fra : Kristian Platz

Dato : 15-07-03 22:31

hej jeg har lig dl'et ICQ hvor jeg har læst at man kan sende 10 sms'er om
dagen fra programmet.

fint det er dl'et og installeret men jeg kan ikke sende nogle sms'er når
jeg tilføjer en kotakt person skal jeg skrive er netværks nummer men ved
ikke hvad det er jeg skal sende kun til tlf'er i dansk net. hvad skal jeg
skrive i den rubrik med netværks nummer ???

Fra : KGB

Dato : 16-07-03 10:56

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke hvad det er jeg skal sende kun til tlf'er i dansk net. hvad skal jeg
> skrive i den rubrik med netværks nummer ???

Man skal ikke skrive noget der. Men man kan ikke sende sms via ICQ for
tiden. Ved ikke hvorfor, men det har man ikke kunne i flere uger nu.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk