Flytning af telefonbog + sms fra 6210 -> 6~
Fra : Rasmus Haslund

Dato : 15-07-03 20:18

Hvordan i alverden gør man det? :-/
Evt. nogen i Aarhus området der kan klare opgaven?

-Rasmus

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-07-03 20:33

"Rasmus Haslund" wrote in message
> Hvordan i alverden gør man det? :-/
> Evt. nogen i Aarhus området der kan klare opgaven?

Nu bor jeg lige i den modsatte ende af landet..... men med en infrarød port
til computeren så er det nemt klaret....... Det var det jeg selv gjorde da
jeg skiftede min 6210 ud med en 6610!

Hygge...
Daniel

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 15-07-03 21:02

> [...]
port
> til computeren så er det nemt klaret....... Det var det jeg selv gjorde da

Hvad software brugte du?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-07-03 21:15

> Hvad software brugte du?

Oxygen Phone Manager...... Kan hentes på deres side........
http://www.oxygenphonemanager.com/

fungerer rigtig godt!

Hygge...
Daniel

Fra : Torben

Dato : 15-07-03 21:17

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Rasmus Haslund" wrote in message
>
> Oxygen Phone Manager...... Kan hentes på deres side........
> [...]
Get program har jeg også men kan ikke komme i kontakt med telefonen hvad gør
jeg forkert ??
Skal det køre under Win 98 ?? Jeg kører 2000 !!

Torben

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-07-03 09:36

"Torben" wrote in message news:OkZQa.2346$_T1.620@news.get2net.dk...
> Get program har jeg også men kan ikke komme i kontakt med telefonen hvad
gør
> jeg forkert ??
> Skal det køre under Win 98 ?? Jeg kører 2000 !!

Jeg ved ikke hvad du gør forkert..... Jeg har brugt det under Win98 og nu
med XP.... og ingen problemer. Kan du komme i kontakt med telefonen med
andre programmer? Inde i Oxygen skal du huske at fortælle den, at den skal
kigge på de infrarøde enheder også! ellers sker der selvfølgelig ikke en
skid....

Hvis du slet ikke kan få kontakt ellers, ved jeg ikke lige hvad. Hvis du
godt kan se mobilen i Windows men ikke overføre, kan det også hjælpe at
vælge Vishay-et-eller-andet inde i enhedshåndtering under den infrarøde
dimmernok.

Hygge...
Daniel

Fra : Rander

Dato : 15-07-03 22:59

Tue, 15 Jul 2003 21:18:07 +0200 brugte Rasmus Haslund 7 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvordan i alverden gør man det? :-/
>Evt. nogen i Aarhus området der kan klare opgaven?

Du får fat i et infrarødt øje til din computer, og installerer softwaren
der fulgte med 6610'eren.

Min nabo har netop fået nyt SIM til sin 6610'er og gad ikke at indtaste
hele telefonbogen igen, da hendes taster er lidt slidte. Jeg prøvede for
sjov om Nokias software til 6610'eren ville skrive til 6210'erens
telefonbog, og det ville den gerne! Så ingen problemer der!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Lam vil springe med faldskærm (Fyns Amts Avis)

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 07:54

On Tue, 15 Jul 2003 23:59:24 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

>Min nabo har netop fået nyt SIM til sin 6610'er og gad ikke at indtaste
>hele telefonbogen igen, da hendes taster er lidt slidte.

Overvejer at købe en 6610'er. Er det et problem, der hurtigt opstår,
altså slidte knapper? Jeg sender ca 800 sms'er om måneden (så har du
måske lidt til sammenligning)

P.

Fra : Rander

Dato : 16-07-03 11:24

Wed, 16 Jul 2003 08:54:26 +0200 brugte Fedt Mule 11 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Overvejer at købe en 6610'er. Er det et problem, der hurtigt opstår,
>altså slidte knapper? Jeg sender ca 800 sms'er om måneden (så har du
>måske lidt til sammenligning)

Jeg må være dig svar skyldig. Hvis jeg nu havde skrevet rigtigt, så er det
en 6210'er naboen har, og jeg selv har en 6610'er. Men jeg tror at du vil
elske ihvertfald en af funktionerne på 6610: I stedet for at skulle ind
gennem menuen når du vil skrive en SMS kan du blot nøjes med at trykke pil
venstre fra standby-skærmen, og så er den klar til at skrive! Pil højre går
direkte til kalenderen...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Troskab betyder, at man bliver truet af præsten til at
elske hinanden (Pernille, 8 år)