Problemer med Oplysningen via GPRS
Fra : Nielsen I

Dato : 15-07-03 19:23

"Ukendt svar" får jeg at vide, når jeg prøver at komme ind på Oplysningen >
De gule sider > Navne- og mobilbogen (skal lige sige, at det fungerede fint
forleden, men ikke nu - men tjenester som "Find vej" og "Nyheder" virker
fint nok. Har en Nokia 3510i. Nogen der har oplevet samme problem eller har
jeg sat et eller andet forkert op i min GPRS opsætning?

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen I

Fra : Christian

Dato : 16-07-03 09:42

On Tue, 15 Jul 2003 20:22:35 +0200, "Nielsen I"
<liverpool3310@REMOVEPLEASEhotmail.com> wrote:

> [...]
>fint nok. Har en Nokia 3510i. Nogen der har oplevet samme problem eller har
>jeg sat et eller andet forkert op i min GPRS opsætning?

Det er ikke din GPRS opsætning. I forbindelse med en opdatering er
tjenesten midlertidig nede. Den er tilbage i løbet af dagen.

/Christian