Dual band with??
Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 17:02

Hej i gruppen

Dual band with??

Er det også noget jeg får brug for, hvis jeg skal online i Afghanistan?. Der
taler jeg hvis jeg køber et Afghanisk abonnement?

Eller kan jeg bruge hvilken som helst telefon til det??

På forhånd tak.

Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 17:05

Har disse forskellige NET noget med det og gøre?? GSM 1800
GSM 900
GSM 1900

Fra : JMo.

Dato : 15-07-03 17:35

"SnoopyDog" <snoopydogremovethis1970@yahoo.dk> wrote in

> Dual band with??

Mon ikke du blot mener Dual Band??

> Er det også noget jeg får brug for, hvis jeg skal online i
> Afghanistan?. Der taler jeg hvis jeg køber et Afghanisk abonnement?

De fleste nyere telefoner er Dual Band - dvs. de kan bruge både GSM900 og
GSM1800 systemet. Nogle telefoner er Tripple Band, dvs. både GSM900,
GSM1800 og GSM1900.

Afghanistan har svjh. kun GSM900, så du behøver ikke GSM1800 eller 1900.
Men tjek evt, på www.gsminfo.com -> Global Roaming

Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 17:54

10000 tak for hjælpen )

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-07-03 20:35

> Afghanistan har svjh. kun GSM900, så du behøver ikke GSM1800 eller 1900.
> Men tjek evt, på www.gsminfo.com -> Global Roaming
Troede ikke engang at Afghanistan havde sendemaster?
Man lærer noget nyt hver dag :)

/Morten

Fra : JMo.

Dato : 15-07-03 21:16

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in

> Troede ikke engang at Afghanistan havde sendemaster?
> Man lærer noget nyt hver dag :)

Jow, jow da:

http://www.afghanwireless.com/newscoverage.html

(iøvrigt var det www.gsmworld.com jeg skulle have henvist til..)