Ipaq 3630 + Siemens ME45 + GPRS = Problem
Fra : Fidolinux

Dato : 15-07-03 00:57

Hej
Jeg har:
IPAQ 3630
Siemens ME45
Telmore abo med GPRS (TDC)

Min opsætning ser således ud:
Modem: Generic IrDa modem
Baudrate: 57600
Har slået software compression fra
har slået brug IP header compression fra.
Countrycode: (har jeg efterladt blank)
Areacode: 00
Phonenumber: *99***1#
Har slået Wait for dailtone before dialing fra.

Under dialing Locations:
Areacode: (efterladt blank)
Contrycode: 00
Bruger tonedialing
Under dialing patterns har jeg skrevet g i alle

GPRS virker fint på mobilen.

Hvad mangler jeg at sætte op så det virker ?

Fra : Anders Bystrup

Dato : 15-07-03 15:43

On Tue, 15 Jul 2003 01:56:32 +0200, Fidolinux wrote:

> Hej
> Jeg har:
> IPAQ 3630
> Siemens ME45
> Telmore abo med GPRS (TDC)
SNIP

> Hvad mangler jeg at sætte op så det virker ?

Jeg har fået det til at virke på min palm - tricket er at du skal lave et
init script, jeg kender dog ikke til ipaq, men du kan jo se om du kan få
det til at virke

Login script:

atz
CR
at+CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0",0,0
CR
delay 1
atd*99***1#
CR

CR er carriage return eller retur - ved ikke hvordan det skrives i en
ipaq... delay 1 er bare en forsinkelse - ved ikke om den er nødvendig.

Jeg har desuden følgende init string:

at&f+gcdcont=1,"IP","internet"

Håber det hjælper.

/Anders

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 15-07-03 17:12

"Fidolinux" <fidolinux@fidolinuxspam.dk> writes:
>Hvad mangler jeg at sætte op så det virker ?

Jeg vil anbefale dig at se lidt på guiden på PocketFreak.dk,
http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

Mange hilsner

Kasper Hyllested