HURTIG hjælp øskes ang. joypad!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-07-03 09:51

Hvilket et er godt?
Jeg vil gerne kunne styre analogt i bilspil og fodboldspil!
er det bedst at købe en adapter så jeg kan bruge mine gamecube joypad eller
er der et bedre alternativ... mit sidewinder pro usb stinker!
Hurtig hjælp ønskes da vi snart skal ud og handle

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kim

Dato : 19-07-03 10:02

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev
> Hvilket et er godt?

Jeg har lige købt et Eliminator AfterShock GamePad , hentet en XP
driver GRAVIS XPERIENCE 4.5 ( Xp4.5_FTP ) på deres side
http://www.gravis.com/support/sup_1037.html#pcsoftware
og det virker uden problemer.
Kan købes bl.a. her:
http://www.betafon.dk/shoparea/products/t3pc.asp?Uq=0.012201868154551376&PGI
D=69&HD=Joystick/gamepad
Køb ikke et trådløs, det er skod ifgl. en af mine kammarater
mvh kim

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-07-03 10:52

> [...]
> D=69&HD=Joystick/gamepad
> Køb ikke et trådløs, det er skod ifgl. en af mine kammarater

den vil jeg holde øje med - og jeg køber aldrig trådlås... jeg har intet
mod kabler... tak for dit råd.