Guns N' Roses - Nyt album til efteråret.
Fra : Thomas

Dato : 18-07-03 00:05

Hejsa

Ja så skulle den være god nok... Tidligere har folk jo brokket
sig over,at pladen ikke er udkommet de par gange den skulle
have været udkommet... Men 9 ud af 10 gange har det jo
været løse rygter om datoer, der bliver til en dato alle tror på...
(I kender den med fjeren og de ti høns, ikke?)

Nu har "generalen" Tommy Stinson udtalt i et interview, at
pladen er midt i at blive mixet... Og man kan læse mellem
linierne at den rammer hylderne omkring september...

Hvis man har lyst til at høre (og se) noget af det nye materiale,
kan jeg anbefale siden : http://gnrsucks.com/video.htm

Der kan man hente videoer af 2 af de nye sange...
(Madagascar, og Chineese Democracy) - Jeg kan varmt
anbefale Madagascar, da der er utrolig god lyd på den... Den
fylder godtnok 59 megabyte, så det tager lige 5 minutter at
hente den.. Men den er ventetiden værd syntes jeg...

Derudover ligger der også en sjov lille video-ting fra VH1...
Noget der hedder 'Bad Boys, and the women who love them'
- Med Axl.. Det er et meget sjovt lille klip.... Kan anbefales til
alle andre 'Gunners'

Det hele ligger som sagt på http://gnrsucks.com/video.htm
(Sjov adresse til en fanside forresten... ?? )

Mvh.

(Og god fornøjelse til dem der checker tingene)

Thomas