Dirch Passer "Hul midt i spanden kære Lisb~
Fra : H.C.Larsen

Dato : 17-07-03 10:37

På hvilken LP/CD kan man finde nummeret "Hul midt i spanden kære Lisbeth"
med Dirch Passer. Ved ikke om det er den rigtige titel.

Henrik.

Fra : N/A

Dato : 17-07-03 10:50

"H.C.Larsen" <hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> På hvilken LP/CD kan man finde nummeret "Hul midt i spanden kære Lisbeth"
> med Dirch Passer. Ved ikke om det er den rigtige titel.

Jeg kan se på cddb at den er på en der hedder "Hul i spanden"
http://www.gracenote.com/xm/pcd/genfolk/c1bfa77f7af114a20c18983a88646673.html

Fra : H.C.Larsen

Dato : 17-07-03 11:07

Hej N/A.

Tak for det hurtige svar.

Henrik.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-03 19:34

> [...]
> På hvilken LP/CD kan man finde nummeret "Hul midt i spanden kære Lisbeth"
> med Dirch Passer. Ved ikke om det er den rigtige titel.

Hej Henrik

Den findes på cd'en " Hul i spanden " Som er udgivet på Fanfare Fancd 8905
og den er udgivet i 1989

Hvis det kun var det ene nummer der havde interesse, så er det sikkert
lettere at finde denne her.

Det Bedste Fra Dansk Toppen 1962 - 1963, af Egmont Music. EMC 6263210 i 1996

Sidstnævnte er en dobbelt cd, som er en ud af en længere serie, solgt gennem
kupon tilbud, så et godt bud vil være genbrugs butikker. Ved dog at
Læsehesten i Aalborg har eller i mindste fald har haft en meget stor del af
dem som nye.

M.V.H.....Benny..

Fra : H.C.Larsen

Dato : 19-07-03 10:56

Hej Benny.

Har lige lånt en cd på biblioteket, Dansk fra 60'erne nr.4 der er nummeret
på.
Tak for hjælpen.

Henrik.