Mening om Rolling Stones koncert
Fra : MartinK

Dato : 14-07-03 23:44

Hej

Som mange andre var jeg i aftes til en KANON koncert med Rolling
Stones i Parken. Det var absolut en fed oplevelse og det levede op til
hvad jeg havde forventet: Gennemført med imponerede sceneopsætning mm.
Det gav et kick i mig hver de smækkede et hit igang og i starten da de
kører storskærmene ind......Alt for sejt lydbrug!!
Mich Jagger er tilsyneladende umulig at tømme for energi, det gik med
180 i timen hele vejen!

Jeg er meget tilfreds med Rolling Stones og hele det "cirkus" der var
med.

Dog synes jeg at arrangøren DKBMotor, havde fortaget nogle fejl, der
skal påpejes. Det er landets største arrangør og de skubber alle andre
konkurrenter ud på et sidespor med at overbyde andre. Med titen som
landets største arrangør, mener jeg at man kunne have forventet nogle
ting bedre.
Bl.a.

- Nogle folk der koordinerede trafikken. Sikke et kaos...!

- Jeg havde billet til "Højre Inderplæne".....det skulle jeg hilse at
sige at det var et lille skilt på en papplade der fortalte mig hvor
var. Hele plænen var jo et åbent stykke....

- Det gav heldigvis ikke problemer, men jeg mener ubetinget at der
SKAL være bølgebrydere til et arrangment hvor så mange mennesker står
samlet!!!!!
Det var ydermere annonceret i udsendte email at folk der skulle på
plænen skulle have at armbånd på......Armbånd er åbenbart DKBMotors
slang-udtryk for et lille grimt stempel af en edderkop på hånden.

- Og, hvad er det for noget pjat med at man skulle stå i en LANG kø
for at bestille og betale, hvorefter man kunne gå over i en længere
kø, for at få udleveret det man har bestilt.....
Hvis hjælperne ikke er kompetente til at tage i mod betaling, så flyt
der og sæt nogle der må....

Det var lige min mening, som jeg lige ville dele.

Jeg hører gerne jeres oplevelse....

MartinK

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-03 17:44

MartinK <denmark_cyber@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Det gav et kick i mig hver de smækkede et hit igang og i starten da de
> kører storskærmene ind......Alt for sejt lydbrug!!

Jeg er enig. Det var imponerende.

> Mich Jagger er tilsyneladende umulig at tømme for energi, det gik med
> 180 i timen hele vejen!

Og snart 60 år.

> - Nogle folk der koordinerede trafikken. Sikke et kaos...!

Ak ja. Ydermere har folk en dårlig vane med når de er kommet ud standser
de op, med det resultat at de næste der kommer og skal ud dårligt kan
mase sig igennem den klynge af mennesker der står der.

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Per Møller Nielsen

Dato : 16-07-03 17:45

Mon der skulle være nogen der var "heldige" at tage nogle billeder fra
koncerten de vil dele ?

/Per

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 16-07-03 19:36

"Per Møller Nielsen"

> Mon der skulle være nogen der var "heldige" at tage nogle billeder fra
> koncerten de vil dele ?

Uha, nej da! Den slags var jo ikke lovligt! Men jeg synes da godt nok jeg så
nogle blitz-lys gå af rundt omkring i parken, den aften...

-TDJ