Det nye Manics-album?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-07-03 21:25

Hej,

Er der nogen der har hørt det nye album med Manic Street Preachers (lipstick
traces) og som kan sige om det er værd at købe? Er der evt. en online-butik
hvor man kan lytte på eks. de første 30 sek. af numrene?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : MetalMickey

Dato : 14-07-03 21:40

Jeg venter stadig på at posten kommer med min cd, men jeg kender alle
numrene, og kan klart anbefale den

-Thomas
--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Jette

Dato : 16-07-03 09:00

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> [...]
online-butik
> hvor man kan lytte på eks. de første 30 sek. af numrene?

Prøv www.lytteposten.dk

vh/ Jette