Rob Halford tilbage i Judas Priest
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 11-07-03 18:04

Jvf. www.judaspriest.com er Rob Halford tilbage i Judas Priest, som i det nye
år søsætter en verdensomspændende turne, som forhåbentlig også betyder
koncerter på dansk jord.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 11-07-03 18:43

"Metal Coven.dk" <redaktion@metal-coven.dk> wrote

> Jvf. www.judaspriest.com er Rob Halford tilbage i Judas Priest, som i det
nye
> år søsætter en verdensomspændende turne, som forhåbentlig også betyder
> koncerter på dansk jord.

Heh, det var jo også oppe at vende for et par måneder siden (bl.a. på
blabbermouth), hvor trommeslageren kom til at tale over sig. På det
tidspunnkt vidste Ripper tilsyneladende ikke at han fik øksen.
Ak ja :)

Men bortset fra det bliver det da fedt at se Priest igen med Halford.

- Dennis

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-07-03 19:50

Metal Coven.dk wrote:
> Jvf. www.judaspriest.com er Rob Halford tilbage i Judas Priest, som i det nye
> år søsætter en verdensomspændende turne, som forhåbentlig også betyder
> koncerter på dansk jord.

Manden må da være omkring 240 år gammel efterhånden.
Imponerende de kan blive ved!

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 15-07-03 11:44

The weakest link Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk>, dared to write
this anyway:

>Manden må da være omkring 240 år gammel efterhånden.
>Imponerende de kan blive ved!

Jeg har begge hans soloplader. De er sgu også fede.

Men en fantastisk nyhed må man sige. Jeg skal dælme se dem hvis de
bare nærmer sig DK i den holdopstilling.

Fra : -V-

Dato : 15-07-03 12:15

Thomas Lund Hansen wrote:
> [...]

Kors, mand.
Judas var min første deciderede heavykoncert.
1986 i KB Hallen i forbindelse med deres Turbo-turné. Som tiden dog går...

> Men en fantastisk nyhed må man sige. Jeg skal dælme se dem hvis de
> bare nærmer sig DK i den holdopstilling.

Så laver vi sgu en fest ud af det. Lad os lige holde os opdateret mht.
koncerter i Kbh. Er det realistisk at tro, at de spiler andre steder end i
hovedstaden?

-V-

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-07-03 11:05

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Så laver vi sgu en fest ud af det. Lad os lige holde os opdateret mht.
> koncerter i Kbh. Er det realistisk at tro, at de spiler andre steder end i
> hovedstaden?
>

> -V-
Næppe - men jeg er bestemt med på den. Købte lige "Priest Live" på CD, har
ikke hørt den siden jeg havde pladespilleren fremme - et dejligt genhør.

Lad os holde os opdateret

Ulrik