Video fra Roskilde
Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 11-07-03 16:26

Var lige det daglige smut inde forbi Iron Maiden's hjemmeside, og til min
store glæde så jeg følgene nyhed:

MTV.de has footage from Roskilde and an interview available on their site.
<http://www.mtv.de/roskilde/index.php?historie=,,,,Home&groupie=19&>

Der er også Metallica og en masse andre bands, så selv Kong Kent skulle nok
få stillet hans lyster ( metallica :) )
En skam at de ikke har noget Stone Sour med... Det var en FEEEED koncert

/Fromm
--
"Give me the sense to wonder"
Iron Maiden 1988

Fra : Peter Risager

Dato : 11-07-03 17:12

> Der er også Metallica og en masse andre bands, så selv Kong Kent
> skulle nok få stillet hans lyster ( metallica :) )
> En skam at de ikke har noget Stone Sour med... Det var en FEEEED
> koncert

Genialt, tak.

--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : -V-

Dato : 11-07-03 19:51

Jakob Fromm Pedersen wrote:
> MTV.de has footage from Roskilde and an interview available on their
> site.
> http://www.mtv.de/roskilde/index.php?historie=,,,,Home&groupie=19&

Nu elsker jeg også dig, Jakob!!! Tazahaa...

> Der er også Metallica og en masse andre bands, så selv Kong Kent
> skulle nok få stillet hans lyster ( metallica :) )

Er der nogen der kan genkende sig selv i moshpitten til de forskellige
koncerter?

-V-

Fra : Mad Maui

Dato : 11-07-03 23:54

> En skam at de ikke har noget Stone Sour med... Det var en FEEEED koncert

Ja for helevede... Stone Sour de var satme seje....

"Shut the fuck up... lets end this shit"

--
//Morten Nørgaard
//Næstformand i Eidolon Aalborg

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 11-07-03 23:57

> Ja for helevede... Stone Sour de var satme seje....
>
> "Shut the fuck up... lets end this shit"

Lige præcis den sang, står som noget af det smukkeste fra Roskilde
Festivalen... Det var så kanont se Corey Taylor stå helt alene, og spille
guitar, og synge.... Og så er sangen jo også kanon god ( omend lidt stille,
sammenlignet med det andet de spillede )

/Fromm