Metallica Roskilde 2003
Fra : Michael

Dato : 11-07-03 12:53

Hej Alle,

Jeg er en Metallica-fan, der af økonomiske årsager ikke var på
Roskilde i år. Jeg hørte den i radioen og nu vil jeg høre om der er
nogen, der har en optagelse af koncerten (altså P3's udsendelse) de
gerne vil sælge. Det er uvæsentligt om jeg selv skal downloade eller
om du vil sende mig en CD-R.

VH

Michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-03 13:47

Michael (michael_fallesen@ofir.dk) skrev følgende:
> [...]
> nogen, der har en optagelse af koncerten (altså P3's udsendelse) de
> gerne vil sælge. Det er uvæsentligt om jeg selv skal downloade eller

Hvis du havde kigget lidt tilbage i gruppen havde det ikke været
nødvendigt at spørge.... Men nu får du linket alligevel. :)

http://equinox.homelinux.net/~max/2003-06-26_Metallica-Roskilde/

Hent den på 141 mb. Det er det hele.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Stoffer

Dato : 12-07-03 13:28

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in message

> Hvis du havde kigget lidt tilbage i gruppen havde det ikke været
> nødvendigt at spørge.... Men nu får du linket alligevel. :)

> [...]

Hej, jeg fik kuldegysninger ned af ryggen da jeg genhørte Metallica på
Roskilde. Det var sgu fedt.

VH

Stoffer

Fra : --* edmundo *--

Dato : 14-07-03 11:46

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du havde kigget lidt tilbage i gruppen havde det ikke været
> nødvendigt at spørge.... Men nu får du linket alligevel. :)

Det var dog for sejt, kanon!!!!!!!

edm.....