Robbie Williams - Come Undone
Fra : Thomas

Dato : 10-07-03 23:33

Hey...

Jeg har på det seneste været ude på at samle en komplet
samlinge af Robbie Williams numre... (hey - Hver sin smag)

Mit spørgsmål drejer sig om sangen "Come Undone"... fra
hans nyeste album "Escapology"

Jeg syntes at jeg har hørt den i 4 forskellige udgaver nu...

Udgaven fra albummet...
Udgaven fra videoen/radioen.... (censureret)
Udgaven fra videoen/radioen... (Udcensureret)

Og så syntes jeg at jeg har hørt en blanding af nummer 1 og
nummer 3... Nogen der kender noget til den? Og ellers
grunden til de 3 (fire?) forskellige udgaver....

Mvh. Thomas