Thomas Rusiak
Fra : Thomas

Dato : 10-07-03 21:01

Hejsa

Jeg har en del spørgsmål om musikeren Thomas Rusiak...
Bla. hvor han er fra i Sverige (Stockholm vist nok), hans
alder, en discografi osv...

Jeg har tidligere fundet hans officielle hjemmeside, hvor jeg
regner med at alle disse informationer står på... Men den
kan jeg ikke finde mere... (og JA!, jeg har prøvet google...
Har også prøvet at gætte mig til adressen - men det virker
ikke)

Er der nogen der kan hjælpe mig med adressen på Thomas
Rusiak's hjemmeside??

Mvh. Thomas (Ikke Rusiak

Fra : Dettmaring

Dato : 10-07-03 21:41

"Thomas" <Ask.me@com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg ikke finde mere... (og JA!, jeg har prøvet google...
> Har også prøvet at gætte mig til adressen - men det virker

Kan du bruge denne:
http://www.bluefactory.com/web/rusiak/index.jsp

Venlig hilsen
Carsten