Iron Maiden - Roskilde på FTP
Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 12:56

Hey gruppe.

Så har den flinke peet_dk smidt 50 minutter (49.772.117 bytes, 128kbps,
44KHz) Iron Maiden op til mig.

De interesserede kan hente den via FTP på test.buttface.dk (212.242.143.112)
login/password: maiden

Forbindelsen er 512kbps så jeg håber da den kan trække de interesserede
i et nogenlunde acceptabelt tempo.
Hvor længe den er oppe ved jeg ikke helt. Ihvertfald resten af i dag/aften.
Kommer an på interessen, ellers smid en mail hvis jeg har lukket ned. Så
får jeg startet den igen så snart jeg ser mailen.

/Robert

Fra : -V-

Dato : 07-07-03 13:06

Robert Eriksen wrote:
> Så har den flinke peet_dk smidt 50 minutter (49.772.117 bytes,
> 128kbps, 44KHz) Iron Maiden op til mig.
>
> De interesserede kan hente den via FTP på test.buttface.dk
> (212.242.143.112) login/password: maiden

Er i gang, men kan sgudda ikke finde det på dit site.
Der er bare to mærkelige filer, som har eksisteret siden nytåret.

Hvad er der galt?

-V-

PS: Jeg er skam meget taknemmelig. Faktisk tror jeg at jeg elsker dig. Hvis
det altså kommer til at virke....

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 13:36

-V- wrote:

> Er i gang, men kan sgudda ikke finde det på dit site.
> Der er bare to mærkelige filer, som har eksisteret siden nytåret.

C:\Documents and Settings\Administrator>ftp test.buttface.dk
Connected to test.buttface.dk.
220 3Com FTP Server Version 1.1
User (test.buttface.dk:(none)): maiden
331 User name ok, need password
Password:
230 User logged in
ftp> dir
200 PORT command successful.
150 File status OK ; about to open data connection
D--------- 1 owner group 0 Jul 07 11:46 .
D--------- 1 owner group 0 Jul 07 11:46 ..
---------- 1 owner group 49772117 Jul 07 12:50 Iron Maiden - roskilde
festival
2003 - not the complete concert 50min.mp3
226 Closing data connection
ftp: 226 bytes received in 0,01Seconds 22,60Kbytes/sec.
ftp>

> Hvad er der galt?

Æææhh.. godt spørgsmål.
Du må næsten være 62.*.*.* så.
Sidder du bag firewall eller noget i den stil?
Jeg har da haft en kammerat til at tjekke der var hul, og kan da også se
at der lige nu er en igang med at hente, så der er da hul igennem.

Men vi prøver da bare noget alternativt så
http://test.buttface.dk

Det er tilsyneladende en større lorte-FTPd end jeg umiddelbart havde
regnet med.

> -V-
>

> PS: Jeg er skam meget taknemmelig. Faktisk tror jeg at jeg elsker dig. Hvis
> det altså kommer til at virke....

Naturligvis kommer det til at virke!
.... før eller siden

Fra : -V-

Dato : 07-07-03 14:28

Robert Eriksen wrote:

> Naturligvis kommer det til at virke!
> ... før eller siden

Siden, som er lige nu.

Så er det jo officielt: jeg elsker dig!
Tak!!

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 15:45

-V- wrote:

> Siden, som er lige nu.
>
> Så er det jo officielt: jeg elsker dig!

ååårhh... altså... *rødme*

Største problem ved MP3'en er bare at 50 min. viser sig ikke at være så
lang tid som jeg ellers har gået og troet :/

/Robert

Fra : Troels

Dato : 07-07-03 16:07

> Største problem ved MP3'en er bare at 50 min. viser sig ikke at være så
> lang tid som jeg ellers har gået og troet :/

Sjovt nok er der forskel på hvor lang tid 50 min. er, når der er tale om en
tysktime eller om man laver noget sjovt

/Troels

Fra : Kong Kent

Dato : 07-07-03 13:12

> [...]
> 44KHz) Iron Maiden op til mig.
>
> De interesserede kan hente den via FTP på test.buttface.dk

Jeg har, i modsætning til -V- ingen problemer, og suger p.t. med 39 - 40
kb/s, så vil I andre venligst lade være med at joine, for så går den bare
nedaf!! :)

Mange tak for at have smidt den fil op!!

Kent Kirkegaard Jensen - der glæder sig til genhøret!
www.f1journal.com

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-07-03 13:37

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kommer an på interessen, ellers smid en mail hvis jeg har lukket ned. Så
> får jeg startet den igen så snart jeg ser mailen.

Æv æv

Rune

COMMAND:> PASV
202 Command PASV not implemented
ERROR:> Failed to establish data socket.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 13:39

Rune Jensen wrote:
> [...]
>
> COMMAND:> PASV
> 202 Command PASV not implemented
> ERROR:> Failed to establish data socket.

Jeg har netop erfaret at den lille og smarte (tm) FTP fætter jeg havde
fundet kun kan håndtere én session pr. fil. Så den bliver skrottet.
Og så kan den åbenbart heller ikke PASV.

I mellemtiden så prøv HTTP
Det er en IIS så den burde virke.
Og så vidt jeg husker kan en XP Pro IIS tage 10 sessioner eller noget i
den stil, så det burde dække.
Så vil jeg lige få smidt en IIS FTP op også, så skulle det køre

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 14:07

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> den stil, så det burde dække.
> Så vil jeg lige få smidt en IIS FTP op også, så skulle det køre

IIS kunne jeg ikke få til at køre mere end én aktiv forbindelse af
gangen. Andre blev bare sat i kø.
Nu har jeg sat en BulletProof i luften og kan da se at en 62.107.xxx.xxx
er igang med at hente fra den.
Hvis den også kun vil køre med én aktiv forbindelse af gangen må det
næsten være en Cisco begrænsning af en art.

Men jeg er på vej ud af døren nu, så det bliver først om et par timer
jeg får set på det.
Håber at WWW/FTP kombinationen kan virke for de interesserede

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-03 14:46

Hvis ftp://maiden:maiden@test.buttface.dk ikke virker i IE, så prøv at gå op
i fuktioner -> internetindstillinger -> avanceret og prøv at slå "Brug
passiv FTP" fra/til

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-07-03 15:42

Robert Eriksen wrote:
> [...]
> dag/aften. Kommer an på interessen, ellers smid en mail hvis jeg har
> lukket ned. Så får jeg startet den igen så snart jeg ser mailen.

Tak for anstrengelserne til jer begge 2 :) Den glæder jeg mig til at høre.

Søren

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-07-03 14:00

On Mon, 07 Jul 2003 13:56:08 +0200, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>De interesserede kan hente den via FTP på test.buttface.dk (212.242.143.112)
>login/password: maiden

Jeg var igang med at downloade, men så stoppede det igen og jeg har ikke
kunne logge på serveren sidden.
Har du lukket den, eller er der gået noget galt?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-07-03 16:02

Stefan Bruhn wrote:

> Jeg var igang med at downloade, men så stoppede det igen og jeg har ikke
> kunne logge på serveren sidden.
> Har du lukket den, eller er der gået noget galt?

Der var noget bøvl med min forbindelse tidligere i dag så det har nok
været det.
Den kører igen nu.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-07-03 17:59

On Tue, 08 Jul 2003 17:01:44 +0200, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>Der var noget bøvl med min forbindelse tidligere i dag så det har nok
>været det.
>Den kører igen nu.

Lækkert nok, tak!
Jeg er i gang med at hente nu!

Fra : Nic

Dato : 10-07-03 19:15

> Lækkert nok, tak!
> Jeg er i gang med at hente nu!

Hvornår lukker du? - jeg vil også ;)

Du fik Metallica ik? - ellers ;)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-07-03 22:53

Nic wrote:

> Hvornår lukker du? - jeg vil også ;)

Mig du henvender dig til?
Jeg har lukket ned igen, men den kan da komme op igen i morgen aften...
ved omkring 20-21 tiden?

> Du fik Metallica ik? - ellers ;)

Mig igen?
Så jo, jeg har Metallica... og håber hårdnakket den snart dukker op i en
P3-fri udgave

/Robert

Fra : Nic

Dato : 11-07-03 07:37

> Mig du henvender dig til?
> Jeg har lukket ned igen, men den kan da komme op igen i morgen aften...
> ved omkring 20-21 tiden?

Fredag? Danke.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-07-03 19:56

Nic wrote:

> Fredag? Danke.

Den er i luften igen nu.
Ved 20-21 tiden.. ganske som lovet

Fra : Nic

Dato : 11-07-03 22:22

> Den er i luften igen nu.
> Ved 20-21 tiden.. ganske som lovet

Danke. Den svarer dog ikke? :)

Hvad skal jeg smide op som tak?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-07-03 09:15

Nic wrote:

> Danke. Den svarer dog ikke? :)

Hvis du er hoppet på omtrent samtidig med du skrev dette indlæg så har
du været lige små 15 min. for sent på den

Prøv igen ved 23 tiden.. hvis jeg er kommet hjem så kører den der.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-07-03 20:06

Robert Eriksen wrote:

> Hvis du er hoppet på omtrent samtidig med du skrev dette indlæg så har
> du været lige små 15 min. for sent på den
>
> Prøv igen ved 23 tiden.. hvis jeg er kommet hjem så kører den der.

Vi kører lidt igen

Fra : Nic

Dato : 12-07-03 21:47

> Vi kører lidt igen