T-shirts?
Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 06-07-03 22:56

Hejsa,

Nu har jeg brugt et par timer på at søge efter t-shirts med klassiske
rock/metalbands (Guns N' Roses, Iron Maiden, Metallica) og har fundet et par
gode sider. Men så kom jeg til at tænke (!); kan man købe dem i nogle
forretninger herhjemme (detail og/eller online) for at holde omkostningerne
så lavt så muligt? De løber jo op når de skal hentes ind fra udlandet...

Håber nogen kan hjælpe med et par gode links eller noget. På forhånd tak.

- Kian Mejdal

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 06-07-03 23:17

http://www.diehardmetalshop.dk kan sikkert dække nogle af dine behov.