Invocator gendannet
Fra : neets

Dato : 06-07-03 01:12

Og ny skive på vej - ikk' så ringe endda!

Fra : Propellen

Dato : 06-07-03 02:11

On 06 Jul 2003 00:12:19 GMT, neets <neets@ho.me> wrote:

>Og ny skive på vej - ikk' så ringe endda!

Yap så det et eller andet sted.. Kun med Jacob Hansen (tror jeg han
hedder) som originalt medlem dog. Håber den nye skive blive Dying To
Live stilen. Det var/er noget godt metal.

--

/Prop

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 06-07-03 11:51

On 06 Jul 2003 00:12:19 GMT, neets <neets@ho.me> wrote:

>Og ny skive på vej - ikk' så ringe endda!

http://www.nordicrockbooking.dk/amf.html - de og et par stykker til, kan
opleves live i Aalborg d. 1/11.
P.t er der kun 3 navne på plakaten, men der kommer en god håndfuld til.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Kong Kent

Dato : 06-07-03 11:55

> http://www.nordicrockbooking.dk/amf.html - de og et par stykker til, kan
> opleves live i Aalborg d. 1/11.
> P.t er der kun 3 navne på plakaten, men der kommer en god håndfuld til.

Skulle lige til at nævne det. Der er jo metalfestival i Ålborg 1. november,
og her har Invocator stået i et stykke tid. Det har undret mig lidt, men nu
ved jeg da hvorfor. Det skal nok blive cool! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 07-07-03 12:36

neets wrote:
> Og ny skive på vej - ikk' så ringe endda!

Det bliver helt sjovt at genopleve/-dage Invocator. Det må være 6-8 år
siden, jeg sidst hørte noget noget til dem.

Måske skulle man finde de gamle demobånd frem fra gemmerne...?

-V-

Fra : Propellen

Dato : 07-07-03 13:37

On Mon, 7 Jul 2003 13:36:28 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Måske skulle man finde de gamle demobånd frem fra gemmerne...?

Ooohhh... det gode gamle med sange som Autumn Heroes, Rubber Duck og
Timeless Solution(tror jeg det hedder)?
Har desværre ikke mit mere, og desuden har jeg heller ikke en
afspiller til sådan nogle bånd.
--

/Prop

Fra : neets

Dato : 07-07-03 14:43

Når vi nu er ved demo'er og styggerock - er der så nogen der kan huske Atro
City fra Århus?

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 07-07-03 15:23

On 07 Jul 2003 13:42:31 GMT, neets <neets@ho.me> wrote:

>Når vi nu er ved demo'er og styggerock - er der så nogen der kan huske Atro
>City fra Århus?

......eller Mirage fra Randers?

Fra : neets

Dato : 07-07-03 19:21

Metal Coven.dk <redaktion@metal-coven.dk> wrote
> .....eller Mirage fra Randers?

Mirage - dem kan jeg godt huske, der var osse en anden ret fed gruppe fra
Randers....Randy!

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 07-07-03 22:58

On 07 Jul 2003 18:20:39 GMT, neets <neets@ho.me> wrote:

>Metal Coven.dk <redaktion@metal-coven.dk> wrote
>>

>Mirage - dem kan jeg godt huske, der var osse en anden ret fed gruppe fra
>Randers....Randy!

Hmmmm...........dem har jeg aldrig hørt om. Mirage var fede - gu´ved hvad der
er blevet af dem.

Når vi alligevel snakker om gammel tråd, så kommer "Fit for Fight" med
Witchross stadig ned fra hylden her. Alex sang helt suverænt dengang - også!

Fra : neets

Dato : 07-07-03 23:17

> [...]
> Når vi alligevel snakker om gammel tråd, så kommer "Fit for Fight" med
> Witchross stadig ned fra hylden her. Alex sang helt suverænt dengang -

He he - han var noget lettere dengang, den gode mand!

Fra : Propellen

Dato : 10-07-03 13:01

On Mon, 07 Jul 2003 14:36:46 +0200, Propellen <Not@Valid.invalid>
wrote:

>Ooohhh... det gode gamle med sange som Autumn Heroes, Rubber Duck og
>Timeless Solution(tror jeg det hedder)?
>Har desværre ikke mit mere, og desuden har jeg heller ikke en
>afspiller til sådan nogle bånd.

Prop du er fanme en klaphat.. Du ved jo godt at disse numre er med
Extreme Feedback.. Men trommer og bassist er dog de samme som i
Invocator.
--

/Prop