Bamse...og alle hans venner
Fra : neets

Dato : 06-07-03 01:04

Ham Bamse & co. har vistnok jubilæum i år - er der noget med, at der kommer
en opsamlingsboks - så'n lidt henad Shubidua 200?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-03 01:52

"neets" <neets@ho.me> skrev i en meddelelse
> Ham Bamse & co. har vistnok jubilæum i år - er der noget med, at der
kommer
> en opsamlingsboks - så'n lidt henad Shubidua 200?

Lyder ikke helt tosset..

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-07-03 19:07

Benny Mortensen tdcadsl.dk> <bfm@<fjern> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f07730c$0$32538$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Lyder ikke helt tosset..
>
> M.V.H.....Benny..
_______

Nej, de var gode midt i 70-erne, med alle deres undersættelser af engelske
rock`n`roll-slagere. Vi husker vist alle "Rend og hop", "Hun har en
softicemaskine som er ny" og "Vimmersvej". Den slags er gået helt af dem
efterhånden. Så lad os bare få deres første ting genopfrisket. Det andet kan
man nu godt undvære. Den gruppe er der ikke meget sjov ved længere. Snøft.

Hilsen Åge

Fra : Lars Frandsen

Dato : 06-07-03 19:07

> [...]
kan
> man nu godt undvære. Den gruppe er der ikke meget sjov ved længere. Snøft.

Åge, jeg ved ikke om det er dig eller mig, det er galt med, men jeg er
fuldstændig enig!
Måske hænger det sammen med, at jeg er opvokset i 70'erne og dermed til
Bamses fordanskninger af udenlandske sange.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-03 23:13

> [...]
kan
> man nu godt undvære. Den gruppe er der ikke meget sjov ved længere. Snøft.

Hej Åge

Ja de har lavet mange gode, men jeg vil dog stadig holde på, at deres Bente
kom hjem udgave stinker. Hvis han ikke kan gøre det bedre, så skal han lade
Nalle om det, for det klarer han møj be're

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-03 18:43

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f089f57$0$32458$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> deres Bente kom hjem udgave stinker. Hvis han ikke kan gøre det bedre, så
skal han lade
> Nalle om det, for det klarer han møj be're
>
> M.V.H.....Benny..
____

Godawsen Benny

A havde guer nok hierlt glemt "Bente kom hjem". Den tøgger a nu er møj guer.
Alt andet af det nye tøgger a er noget gylle.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-03 08:28

> [...]

guer.
> Alt andet af det nye tøgger a er noget gylle.

Hej Åge

Det kan du da ikke mene, stort set alt det der rigtigt var med til at gøre
den rigtig god, drukner i moderne popsound og computerskabt lyd. Musikken
er overdrevet, og har fået hele hovedrollen, Bamse selv er
underdimensioneret, og mangler det punch i stemmen han ellers normalt
mestrer. Så ved siden af The Equals eller Nalle, så er den helt sikkert et
flop.

M.V.H.....Benny..

Fra : Troels

Dato : 08-07-03 08:58

> Bamse selv er
> underdimensioneret

?!?

/Troels

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 10-07-03 17:27

On Mon, 7 Jul 2003 19:43:23 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:3f089f57$0$32458$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>A havde guer nok hierlt glemt "Bente kom hjem". Den tøgger a nu er møj guer.
>Alt andet af det nye tøgger a er noget gylle.
Det hedder altså tøws....^^^

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas