20 dræbt af selvmordsbomber i Moskva
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 05-07-03 13:52

Mindst 20 personer blev dræbt og 30 andre alvorligt såret lørdag, da to
kvinder sprængte sig selv i luften under en rockkoncert i Moskva. Det
oplyser det russiske nyhedsbureau Itar-Tass.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=1901006/

--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"

Fra : Juggernaut

Dato : 05-07-03 13:55

Det er trist, men hvad har det med musik at gøre :)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-07-03 14:19

Juggernaut wrote:
> Det er trist, men hvad har det med musik at gøre :)

"under en rockkoncert i Moskva."

Jeg vil bare gerne have at vide HVEM der spillede... Gorky Park?

Bang, say da da da da
Tell me yes and let's feed the fire
Bang bang, say da da da
Nothin' less, I wanna hear a yes
Bang, say da da da da
Tell me yes and let's feed the fire
Bang bang, say da da da
Tell me yes

--
Jacob

I wish outer space guys would conquer the Earth and make people their
pets, because I'd like to have one of those little beds with my name on
it.