Artist: "Berence" eller noget i den stil
Fra : Morten

Dato : 05-07-03 08:48

Hørte i går aftes på MTV en stille sang sunget af en kvinde.
Musikvideoen slutter med at musikken fader ud og sangen bliver
erstattet af skuespilleren, som er i gang med skylle et badekar?

Jeg fik ikke helt fat i navnet på artisten, men det var noget i stil
med "Berence". Nogen der kan gætte hvad det er for en artist?

--
Morten

Fra : Jimmy

Dato : 05-07-03 08:48

"Morten" <morten@email.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Jeg fik ikke helt fat i navnet på artisten, men det var noget i stil
> med "Berence". Nogen der kan gætte hvad det er for en artist?

Beyonce

Mvh
Jimmy

Fra : Morten

Dato : 05-07-03 09:23

Jimmy skrev:

> Beyonce

Det lød ikke som hendes stil. Denne sang var ret afdæmpet, nærmest lidt
trip hop-agtig.

Har du set musikvideoen?

--
Morten

Fra : Morten H

Dato : 05-07-03 19:55

Morten wrote:

> Det lød ikke som hendes stil. Denne sang var ret afdæmpet, nærmest lidt
> trip hop-agtig.

Berenice - i'd rather sleep alone. Fedt nummer!

Fra : Morten Ovi

Dato : 06-07-03 02:10

Morten H skrev:

> Berenice - i'd rather sleep alone. Fedt nummer!

Lige præcis! Mange tak.

Har hun lavet andet der er værd at gå efter?

--
Morten

Fra : Morten H

Dato : 06-07-03 10:22

Morten Ovi wrote:

> Lige præcis! Mange tak.
>
> Har hun lavet andet der er værd at gå efter?

Hej Morten.

Du kan lytte til brudstykker af albummet her.
http://www.berenicemusic.com/extraits/extraits.htm

Så kan du selv bedømme om det er værd at gå efter.

Fra : Morten Ovi

Dato : 06-07-03 10:53

Morten H skrev:

> Du kan lytte til brudstykker af albummet her.
> http://www.berenicemusic.com/extraits/extraits.htm

Jeg var faktisk inde på sitet, men missede akkurat dette link.

> Så kan du selv bedømme om det er værd at gå efter.

Tja, det er svært at bedømme ud fra 30 sekunder (men i det mindste er
lydkvaliteten god).

Det er dog svært at finde noget information som ikke er på fransk om
CD'en. Og som er sagligt. Så er det godt at man har bablefish

It is French, but sings in English. A little real tomboy, funny,
extravertie? but sensitive to l?interior, Bérénice leaves excellent a
first album with in l?irrésistible extract single "I Am Proud". C?est
after the death of his/her mother d?origine indo-Madagascan that
Bérénice inherits the maternal guitar then qu?elle n?a that 11 years.
Determined and a rebellious bit, it aligns its first compositions with
l?adolescence, but is finally seen offering a complete album. Its
screen pop/rock, influenced by singers like Sheryl Crow or Alanis
Morissette, calls also upon arrangements magnets in the Madonna. An
effective mixture, beautiful ECRIN for the voice of Bérénice, an artist
to discover d?urgence!

<http://shor.ter.dk/928440012>

Der står også lidt mere på <http://shor.ter.dk/610975156>

--