Det er ikke sex vi siger...
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 16:14

Hej,

Er der nogen steder man kan hente sangen? De spiller den en del i radioen:

U.P.S - Det er ikke sex vi siger (TV2, New Order, Eurythmics)

På forhånd tak,

Mvh. søren

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 05-07-03 23:18

Nej, men der skulle på et tidspunkt komme et album, men flere af UPS´ remix.

Fra : Don G.

Dato : 06-07-03 09:17

"Søren Rohde"skrev...

> Er der nogen steder man kan hente sangen? De spiller den en del i radioen:
> U.P.S - Det er ikke sex vi siger (TV2, New Order, Eurythmics)

Hvad hedder det nummer præcist, som saxofon-stykket samplet fra?

Synes UPS har bevist både med denne og Fade to Kent-mixet at de har øre for
den slags mix - jeg er ihvertfald en sikker køber, når den Best Of engang
kommer...

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-03 20:54

"Don G." <news@don-gSLETTES.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder det nummer præcist, som saxofon-stykket samplet fra?

Øhhh - saxofon? Jeg kan ikke høre nogen saxofon i nummeret, men foruden TV2
er der samplet fra Eurythmics /Sweet Dreams Are Made Of This) og lidt New
Order (Blue Monday.

> Synes UPS har bevist både med denne og Fade to Kent-mixet at de har øre
for
> den slags mix - jeg er ihvertfald en sikker køber, når den Best Of engang
> kommer...

Ja den slags mix er sjov. Samme boldgade som Dannii Minougue vs Dead Or
Alives Begin To Spin Me Around eller NewOrder/Kylies Can´t Get Blue Monay
Out Of My Head. Men ofte er originalerne bedre end mixene....

Mht. "Det er ikke sex..." nummeret så har jeg fundet det.

> Mvh. Don G.

Fed hjemmeside du har.

Mvh. Søren R

Fra : Don G.

Dato : 11-07-03 12:40

"Søren Rohde" skrev...

> Øhhh - saxofon? Jeg kan ikke høre nogen saxofon
> i nummeret

Jeg har hørt en version på 3:51 hvor der er saxofon fra 3:21 til slut. Måske
er det indeholdt i et af de numre du nævner, men det er bare ikke lykkedes
mig at finde det præcist?

[OT]

> Fed hjemmeside du har.

Takker, bukker og nejer