Hvad sker der for dem...?
Fra : -V-

Dato : 04-07-03 01:04

De unge popsmarte knægte, altså.

Først vapper Koka-Robbie sin kæreste en på bærret, og nu er Papstors-Jon
blevet sur og har åbnet en hovedskal med en flaske.

Er det bare vilkårene, når man er kendt, mand og ung?

-V-

Fra : kautaq

Dato : 04-07-03 03:43

-V- ? wrote:

> De unge popsmarte knægte, altså.
> Først vapper Koka-Robbie sin kæreste en på bærret, og nu er Papstors-Jon
> blevet sur og har åbnet en hovedskal med en flaske.

If you wanna hang out you've got to take her out - cocaine
If you wanna get down, down on the ground - cocaine
She don't lie, she don't lie, she don't lie - cocaine

If you got bad news, you wanna kick them blues - cocaine
When your day is done and you wanna run - cocaine
She don't lie, she don't lie, she don't lie - cocaine

If your thing is gone and you wanna ride on - cocaine
Don't forget this fact, you can't get it back - cocaine
She don't lie, she don't lie, she don't lie - cocaine

Cocaine. By J.J. Cale

> Er det bare vilkårene, når man er kendt, mand og ung?

Det tvivler jeg på. Døm selv - snif-snif! - Kick them blues!
Ærlig talt - Jeg har meget ondt af Jon og Robert og deres ofre.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : -V-

Dato : 04-07-03 02:10

kautaq wrote:

> Cocaine. By J.J. Cale

> Det tvivler jeg på. Døm selv - snif-snif! - Kick them blues!
> Ærlig talt - Jeg har meget ondt af Jon og Robert og deres ofre.

True.
Godt svar, JJ Cale.
Jeg er ikke sikker på at Jon er på dåse, men mon ikke han har prøvet det? Og
så er han jo fra Jylland, hvor tæsk er en hverdagsbegivenhed.
Sørgeligt.

Tjeck iøvrigt lige dit ur. Det er vist fåkd-op-i-skalle. Lidt ligesom Robbie
og Jon.

-V-

Fra : neets

Dato : 04-07-03 09:02

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote
> Jeg er ikke sikker på at Jon er på dåse, men mon ikke han har prøvet
> det? Og så er han jo fra Jylland, hvor tæsk er en hverdagsbegivenhed.
> Sørgeligt.

Sikke da en gang vrøvl!
Hvordan i alverden begrunder du det - udover at der overalt i verden
dagligt er vold....både i Jylland, på Sjælland og i Kuala Lumpur!

Fra : Troels

Dato : 04-07-03 10:01

> Sikke da en gang vrøvl!
> Hvordan i alverden begrunder du det - udover at der overalt i verden
> dagligt er vold....både i Jylland, på Sjælland og i Kuala Lumpur!

Nej sådan er det altså bare! Vi slås mest her i Jylland! Færdig!

/Troels

Fra : -V-

Dato : 04-07-03 10:47

Troels wrote:

> Nej sådan er det altså bare! Vi slås mest her i Jylland! Færdig!

Damn true! Man kan sgu regne med dig, Troels.

Her på Nørrebronx er vi fredselskende folk.
Ingen problemer her.

Kom selv på besøg og se efter. Der går PMV'er fra Nørreport.

-V-

Fra : Lars Bernau

Dato : 04-07-03 13:57

In article <3f054d04$0$24699$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Diplomaten@snotmail.com says...

> Damn true! Man kan sgu regne med dig, Troels.
>
> Her på Nørrebronx er vi fredselskende folk.
> Ingen problemer her.

Næ. Bare de autonome tumper holder sig i ro, slås vi kun ind i mellem

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-07-03 21:01

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f054d04$0$24699$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Her på Nørrebronx er vi fredselskende folk.
> Ingen problemer her.

SV: Helt sikkert. Har altid haft indtryk af at stedet er noget af det aller
fredeligste i hele verden. Kriminaliten er i Øster Snede.

Hilsen Åge

Fra : Ole Thomsen

Dato : 04-07-03 23:14

Troels wrote:

> Nej sådan er det altså bare! Vi slås mest her i Jylland! Færdig!

Ja, og hvis der er nogen der siger noget andet kan de komme
til Jylland og få nogen på deres københavnersnuder!

Ole Thomsen

Fra : -V-

Dato : 04-07-03 10:43

neets wrote:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote
>
> Sikke da en gang vrøvl!
> Hvordan i alverden begrunder du det - udover at der overalt i verden
> dagligt er vold....både i Jylland, på Sjælland og i Kuala Lumpur!

Du følger ikke så meget med i gruppen, kan jeg høre.

Og din ironiske sans er også gået fløjten.

-V-

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-07-03 07:15

-V- wrote:
> De unge popsmarte knægte, altså.
>
> Først vapper Koka-Robbie sin kæreste en på bærret, og nu er
> Papstors-Jon blevet sur og har åbnet en hovedskal med en flaske.
>
> Er det bare vilkårene, når man er kendt, mand og ung?

Nææ Jon tror' åbenbart bare at han ejer hele verdenen, lige som alle de
andre kendte gøt det..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-07-03 21:04

Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f051b45$0$48914$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

SV: Nej, det er kun vilkårene når man er en nar.

> Nææ Jon tror' åbenbart bare at han ejer hele verdenen, lige som alle de
> andre kendte gør det..

SV: Jamen gør de da ikke det???

Hilsen Åge

Fra : neets

Dato : 04-07-03 08:59

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in
> De unge popsmarte knægte, altså.
> Er det bare vilkårene, når man er kendt, mand og ung?

Har lige læst (gammel nyhed) at Sofie er skredet fra eyeQ, men hun var vist
osse den eneste af de 4, der viste stjerneformat...udvikling?

Ang. Jon og de andre - bare fordi en ung knægt kommer op og slås, er det
vel ikke nogen større begivenhed, fordi befolkningen svælger i skandaler
bringes det så i nyhederne.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-07-03 10:11

neets wrote:

> Ang. Jon og de andre - bare fordi en ung knægt kommer op og slås, er
> det vel ikke nogen større begivenhed, fordi befolkningen svælger i
> skandaler bringes det så i nyhederne.

Nej, men hvor VILLE jeg ønske jeg havde været der, da den lille bøsserøv
begyndte at føre sig frem med en flaske ... hehe ...

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-07-03 19:43

Kim Frederiksen wrote:

> Nej, men hvor VILLE jeg ønske jeg havde været der, da den lille
> bøsserøv begyndte at føre sig frem med en flaske ... hehe ...
>
> mvh
> Kim Frederiksen

Så kunne han selv få én på madkassen :)

Søren

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-07-03 10:18

Søren Nielsen wrote:

> Så kunne han selv få én på madkassen :)
>
> Søren

Lige nøjagtig ... og det er ikke lysten, der på noget tidspunkt har manglet,
tro mig

mvh
Kim Frederiksen