Rammstein
Fra : Esben og Susanne

Dato : 03-07-03 13:56

Er der nogen her der ved noget om en evt. ny rammstein CD ??
Er de ved at lave en ?
I så fald Hvornår udkommer den ??
Andre oplysninger ?

vh
Esben

Fra : Tømreren

Dato : 03-07-03 15:02

"Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved noget om en evt. ny rammstein CD ??
> Er de ved at lave en ?
> I så fald Hvornår udkommer den ??
> Andre oplysninger ?

Deres sidste album var Mutter og deres sidste singel var Feuer Frei!
De har en ret god side..;
http://herzeleid.com/

Mvh
Tømreren

Fra : Esben og Susanne

Dato : 03-07-03 15:59

> Deres sidste album var Mutter og deres sidste singel var Feuer Frei!
> De har en ret god side..;
> http://herzeleid.com/

Ja - tak
jeg tænkte nu på oplysninger vedrørende et evt. nyt album.

Førøvrigt er herzeleid.com et uofficielt fansite
Rammstein.de eller rammstein.com

Esben

Fra : Esben og Susanne

Dato : 03-07-03 18:01

> Ja - tak
> jeg tænkte nu på oplysninger vedrørende et evt. nyt album.
>
> Førøvrigt er herzeleid.com et uofficielt fansite
> Rammstein.de eller rammstein.com

Jeg fik vist ikke skrevet færdigt

Rammstein.de eller rammstein.com er de officielle sider så vidt jeg ved.

Esben

Fra : Tømreren

Dato : 03-07-03 19:00

De har ikke selv lavet noget nyt album siden Mutter,efter hvad jeg ved.

Jeg kan klart bedst li' http://herzeleid.com/ ....

Mvh
Tømreren

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 05-07-03 12:51

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote in message

> Jeg kan klart bedst li' http://herzeleid.com/ ....

Samme her, selvom det er uofficielt.

Det virker somom "nogen" er blevet for grådige - på den officielle kan man
nærmest kun se noget hvis man vil punge ud - hvilket herzeleid.com i øvrigt
lavede en spoof på 1. april:

http://herzeleid.com/shared/news/2003/april_fools/

--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"