En ny musikhjemmeside!
Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 02-07-03 15:51

hej NG!
Jeg sidder og arbejder med en ny musik-hjemmeside... bare sådan for
fornøjelsens skyld...

Men, der er meget arbejde i at lave siden som jeg gerne vil have den...
Derfor vil jeg høre om nogen af jer ligger inde med noder eller akkorder på
pc'eren, eller ved hvor på nettet man kan finde sådan nogle...

Siden findes i øvrigt på www.webdoller.tk

Vh.
Daniel Jørgensen

Fra : Michael Petersen

Dato : 02-07-03 16:03

"Daniel Jørgensen" <cfs28974@vip.cybercity.dk> mumbled something in

> Siden findes i øvrigt på www.webdoller.tk

Ikke så megen en kommentar til indholdet men til layoutet.
Jeg synes ikke skriftypen er specielt egnet til en internetside. Den bliver
let ulden og svær at læse.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 02-07-03 17:57

Hej Daniel.

> Men, der er meget arbejde i at lave siden som jeg gerne vil have den...
> Derfor vil jeg høre om nogen af jer ligger inde med noder eller akkorder

> pc'eren, eller ved hvor på nettet man kan finde sådan nogle...

Skynd dig at opgive projektet ...

.... eller lad i det mindste være med at lægge danske tekster m.v. på siden,
med mindre du er HELT sikker på de ikke er ophavsretbeskyttede (hedder det
det ?)
Koda (www.koda.dk) følger meget med i, hvad der ligger af tekster på nettet,
som ikke må ligge der. Der er lukket mange sider med tekster den seneste
tid, så pas på med det.

--
Benny Nissen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-07-03 18:07

Benny Nissen wrote:

> ... eller lad i det mindste være med at lægge danske tekster m.v. på siden,
> med mindre du er HELT sikker på de ikke er ophavsretbeskyttede (hedder det
> det ?)

Og det er de allesammen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 03-07-03 12:21

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nettet,
> som ikke må ligge der. Der er lukket mange sider med tekster den seneste

Arrhh.. CRAP!
- Kan da ikke se hvad der skulle være galt i at have sangtekster på sin
hjemmeside..!
Det kan da umuligt skade kunstnernes salg og alt det der...!

Ophavsret op i r.... !

Men så må jeg jo bare holde mig fra danske tekster :-/

Tak for hjælpen!
Vh.
Daniel Jørgensen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-07-03 23:58

Daniel Jørgensen <cfs28974@vip.cybercity.dk> wrote:
> Arrhh.. CRAP!
> - Kan da ikke se hvad der skulle være galt i at have sangtekster på
> sin hjemmeside..!
> Det kan da umuligt skade kunstnernes salg og alt det der...!

Hverken tekstforfattere eller musikere kan leve af at andre forærer deres
arbejde væk...
En cykelhandler kan heller ikke leve af at folk stjæler hans cykler, vel?

Når der lånes nodebøger på biblioteket eller købes sangbøger, falder der i
det mindste lidt af til
de kunstnere der har knoklet for at lave et godt nummer...er det ikke fair
nok?

/ Flying Hotdogs

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 02-07-03 21:16

> Derfor vil jeg høre om nogen af jer ligger inde med noder eller akkorder på
> pc'eren, eller ved hvor på nettet man kan finde sådan nogle...

> Siden findes i øvrigt på www.webdoller.tk

Jeg har sendt lidt til emailadressen fundet på hjemmesiden
- jeg håber det kan bruges....

Mvh Leo