Evanescence
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-07-03 00:58

Hej

Jeg tror jeg er blevet blød i benene efter dette Failen album de har lavet,
efter jeg har hentet numrene på nettet..... Jeg har kigget lidt tilbage i
gruppen. Der omtales at der er en pause i nummer 8, "talking over me". Men
det er der bare ikke i den MP3 udgave jeg har lyttet på...

Men lad mig komme til sagen...

Nogen der ved om der er lavet en DVD udgave med musik-Videoer, hvor der
måske samtidigt ligger alm. audiospor til afspilning i alm. cd-afspiller?

Jeg kan ikke lige se noget på deres hjemmeside.

Og så hvis i også lige kan give mig nogle cd-butikker jeg kan kigge på

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-07-03 07:17

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev:

> [...]
> kigget lidt tilbage i gruppen. Der omtales at der er en pause i
> nummer 8, "talking over me". Men det er der bare ikke i den MP3

Jeg har lagt et lille klip på http://miljokemi.dk/news/takingoverme.mp3

Ca. 6 sekunder inde i klippet kan det omtalte høres.

> Men lad mig komme til sagen...
>
> Nogen der ved om der er lavet en DVD udgave med musik-Videoer,
> hvor der måske samtidigt ligger alm. audiospor til afspilning i
> alm. cd-afspiller?

Jeg har desværre ikke hørt om noget sådan.

> Jeg kan ikke lige se noget på deres hjemmeside.
>
> Og så hvis i også lige kan give mig nogle cd-butikker jeg kan
> kigge på

http://www.cdwow.com plejer jeg at bruge når jeg køber musik (og film
for den sags skyld).

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-07-03 11:14

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message

> Jeg har lagt et lille klip på http://miljokemi.dk/news/takingoverme.mp3
>
> Ca. 6 sekunder inde i klippet kan det omtalte høres.

Øhh okay, det synes jeg da lyder meget fedt.... Sådan er det da også det jeg
har lyttet til.... troede i snakkede om en pause på et par sekunder, uden
noget.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-07-03 12:14

> Øhh okay, det synes jeg da lyder meget fedt....

Jeg tror også det er meningen. Det er dog ikke nær så tydeligt i MP3
filen som på originalen.

> Sådan er det da
> også det jeg har lyttet til.... troede i snakkede om en pause på
> et par sekunder, uden noget.

Ahh nej det var det hørbare klik, der er i lyden, der blev snakket om i
den tråd jeg tænker på.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-07-03 13:48

On Wed, 2 Jul 2003 01:58:23 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Nogen der ved om der er lavet en DVD udgave med musik-Videoer, hvor der
>måske samtidigt ligger alm. audiospor til afspilning i alm. cd-afspiller?

Jeg har en DVD med musik videoen til Bring Me To Life og akustiske
versioner af den og af My Immortal, men det var ikke helt det du sigtede
efter?

>Jeg kan ikke lige se noget på deres hjemmeside.
>
>Og så hvis i også lige kan give mig nogle cd-butikker jeg kan kigge på

Fandt min på hmv.co.uk.
Som fan er man nødt til også at have deres tidligere musik, det kan
downloades fra www.evanescencemusic.da.ru

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.